Viral: Harlem Shake.

acum vreo 2 zile am fost din intamplare expus unei piese interesante, Harlem Shake. uitandu-ma prin clasamentele iTunes, observ cu oarecare rumoare ca printre piesele fruntase era mai sus amintita Harlem Shake, si am dat repede un search pe youtube, sa vad si eu care-i chestia.

piesa originala mi-a placut. Harlem Shake este creatia lui Baauer, un tanar DJ american in varsta de 22 de ani. de regula nu ma omor cu beat-urile trap, gen nou muzical (poate de-asta nici nu am avut timp sa ma adaptez la mix-ul asta electro-hop propus de trap, timp e destul insa), daaaar Harlem Shake m-a prins destul de tare dupa ce am vazut ceva related videos al celui deja postat. NEBUNIE.

daca v-ati uitat la oricare dintre cele 3 clipuri de mai sus, fie sunteti WTF, fie aveti un ranjet mare si dati replay. Harlem Shake a devenit, momentan in America de Nord, o pura nebunie inspirata de un dans inventat de nicaieri.

the Harlem Shake e cam asa.. un tip oarecare ce poarta un costum traznit danseaza singurel pe melodie, inconjurat de oameni ce par sa nu-i dea atentie, vazandu-si de ale lor.. pana cand the beat drops, si nebunia drops as well, cu totii dansand care cum mai prost posibil. unii vad the Harlem Shake ca un semn ca planeta se indreapta spre o totala indobitocire, mie personal imi place ideea si chiar sunt curios daca o sa prinda si pe la noi. ar fi fooooooarte interesant.

Un gând despre „Viral: Harlem Shake.

  1. Faptul că are succes cu melodiile lui se datoreaza videoclipurilor de tip viral pe care le face. Oricare dintre noi putem face un viral daca avem ideea potrivita si stim cum se face un asemenea video. Daca ne uitam putin la hitul verii de anul trecut a lui Michel Telo – nosa nosa, observam ca este tot un viral, filmat la un concert, exact ce trebuie: emotie, traire, ritm, extaz, bucurie, etc.

Lasă un răspuns

