3 ani de nevinovat.wordpress.com

salutari, #littlelegends!

eheeee! holbandu-ma acum cateva zile prin panoul de control al blogului, ce sa vezi… acum 3 ani am deschis nevinovat.wordpress.com, dupa ce am pus gabeeeh.wordpress.com, primul meu blog, in stand-by. ma gandeam atunci, la 17 ani, ca vreau sa scriu ceva mai serios, nu povestioarele de pe gabeeeh sau orice alte verzi si uscate mai indrugram pe acolo.

s-a intamplat si asta, o buna perioada de timp am scris periodic pe aici insa, cu trecerea timpului, am gasit din ce in ce mai putin ragaz pentru a ma dedica trup si suflet scrisului :)) haha. sunt oameni care, odata cu trecerea in varsta, descopera ca pot face din treaba cu blogul o ocupatie cat se poate de serioasa, din care pot iesi si bani, ei bine.. n-am avut vreodata intr-atat de multi vizitatori incat sa ma gandesc la asta, cu toate ca motorul de cautare google imi trimite chiar si in zilele astea de scris rar cateva zeci de oameni pe blogulet. ceea ce ma bucura. #legacy

aveam foarte multe opinii in vremurile mele de abundanta literara, cu privire la tot felul de chestii tipice celor 17-18 ani avuti pe atunci, opinii pe care mi le exprimam prin scris. nu e vorba ca acum nu am la fel de multe opinii, ba chiar dimpotriva, am invatat poate totusi ca, pe masura ce timpul trece, e mai bine sa-ti pastrezi niste pareri/experiente personale pentru tine si pentru persoanele apropiate din jurul tau, ceea ce-i tocmai opusul si marele ASA NU! cu privire la intretinerea unui blog pe termen lung.

sunt totusi 3 ani de blog-uiala, iar asta ma face destul de mandru. 😀 cheers!

https://i1.wp.com/25.media.tumblr.com/tumblr_ld4kguZZYw1qdtmwjo1_500.gif

Lasă un răspuns

