2010 + 3 !!

salutari #littlelegends! 🙂

uite cum a mai trecut un an, 2012, un an care sunt convins ca pentru toata lumea a adus schimbari care mai de care mai interesante, incluzandu-ma! citeam acum cateva minute postarea pe care am scris-o anul trecut, pe vremea asta, si ma gandesc ce idei aveam atunci, ce idei am acum, prin cate credeam deja de pe atunci ca am trecut, dar prin cate am trecut acum! daca, din intamplare, omul din 31 decembrie 2011 l-ar fi vazut pe cel din 31 decembrie 2012, sigur si-ar fi facut o cruce si 3 pasi inapoi.

dupa cum am spus mai sus, 2012 a fost anul schimbarii, anul deciziei, anul luptei interioare – anul BLA BLA. ca sa n-o dau in chestii filozofice si dramatisme, am pierdut cateva chestii, in mare parte pe mana mea, am cunoscut oameni interesanti, prietenii ce puteau fi numarati pe doua maini (oh, I’m a lucky man, to count on both hands the ones I love; Pearl Jam – Just Breathe), au ramas pe o singura mana, subreda si aia, si tot ce-am pierdut anul asta am pierdut COMPLET pe mana mea. precum tot ce am si castigat, de altfel. 🙂

chestii care m-au mahnit, evident. apoi, dupa lungi nopti in care m-am gandit ca poate intr-adevar nu merit mare lucru.. am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa schimb neaparat ceva la mine, ca asta sunt, ca poate ‘complicat’ e cuvantul ce ma caracterizeaza, iar asa ceva n-ai cum sa schimbi.

asa ca, ghici ce? sunt absolut dispus sa o tin asa si in 2013. din nou, daca pierd oamenii ce mi-au ramas pe o mana, o sa-i pierd… pe mana mea. daca o s-o dau in bara, sentimental vorbind, o sa am grija sa nu ma mai invinovatesc pentru asta pentru ca am facut lucrurile in felul MEU, daca o sa am vreo restanta, o s-o am pentru ca nu-mi place statistica si n-am s-o invat vreodata, cu toate ca o sa incerc asta in sesiune. 😀 am invatat sa gasesc frumosul intr-o greseala, fie mica, fie mare, si sa rad de ele in momentul in care se intampla, ca si cum ar fi un banc, in loc sa caut cine stie ce rezolvari, sau sa ma complic atat de tare. asta m-a invatat 2012, si pentru asta voi fi intotdeauna recunoscator.

ii mai sunt recunoscator lui 2012 pentru ca mi-a aratat cat de importante sunt unele chestii carora nu le dadeam importanta. mi-a scos in cale tot felul de oameni, oameni ce pareau sclipitori din afara si, in momentul in care au ramas fara ambalaj, si-au pierdut orice fel de luciu. oameni care, dimpotriva, nu pareau extraordinari, insa acum sunt fericit ca ii am langa mine (colegi de facultate, in principiu). sunt recunoscator lui 2012 pentru ca m-a facut sa-mi placa sportul – am avut o perioada, in vara, in care cateva ore pe zi asta faceam, si chiar mi-a placut, plus ca aratam binisor.. 😀 dupa care m-am lasat, pe ideea ca ‘am facut-o si pe-asta si daca mai am chef/nevoie, pot s-o fac din nou)’. profesional vorbind, nu mi-a mers extraordinar cu facultatea, si sesiunea ce urmeaza o sa fie un cosmar trait live 24 din 24, insa pe partea cealalta m-am ales cu primul job, ca reprezentant vanzari pentru BioCareers, un job ce ma provoaca destul de tare, atat prin prisma capacitatilor de comunicare in limba engleza, pe care continui sa le dezvolt cu fiecare zi de lucru (de parca nu erau suficient de dezvoltate #legend), cat si prin slefuirea capacitatii mele de convingere (recunosc, aici aveam lacune si inca e loc de mai bine). asa ca, momentan, nu prea ma pot plange de probleme financiare. ceea ce nu-i rau deloc.. 😀

finally, 2012 m-a invatat un pic si ce-i aia dragoste, ce-ti poate face, cum la fel de repede precum te urca, te poate cobori, si am constientizat ca MACAR la capitolul asta trebuie sa imi planuiesc miscarile cu mult mai multa grija de aici incolo.

ce vreau de la 2013? incepand deja sa-mi conturez noua atitudine carefree inca de prin noiembrie anul asta, as vrea ca in 2013 sa continui treaba asta, pentru ca impulsivitate am din plin, am observat. am mai spus, o sa fac in continuare lucrurile dupa cum ma taie capul, si cu ‘mniezau inainte! alte rezolutii.. as vrea sa-mi pastrez actualul job, si sa calatoresc, eventual prin afara, in vara, asa ca de vreti sa mergem prin Budapesta, spuneti-mi, si ca undeva in februarie sa ma reapuc de activitatile sportive, deoarece am pus ceva in greutate iarna asta, si n-as vrea sa ma intorc la obezitatea morbida ce ma caracteriza acum vreo 5-6 ani. 😀

sa aveti un 2013 exact asa cum vi-l doriti! 🙂

Lasă un răspuns

