anything could happen!!

Incontestabil, orice se poate intampla. Cu totii suntem exemple ce confirma aceasta mica, dar perfect aplicabila deviza, si n-ar fi asta o problema, daca am face din ‘Anything could happen!’ o lozinca dupa care sa ne ghidam mai des. Nu vi se pare ca ne pierdem, adesea, prea tare in proiectii de viitor, ignorand un ‘maine’, ‘peste o ora’, ‘saptamana viitoare’?

Mie mi s-a intamplat asta. In martie 2011, spre exemplu, ma pregateam sa dau bacul, facandu-mi planurile pentru iulie, si nici prin cap nu mi-a trecut ca, intr-o dimineata cetoasa de primavara, o draguta masina avea sa ma loveasca, facandu-ma sa pierd o luna de scoala in anul absolvirii liceului, implicit al bacului. Sau, daca-mi spuneai acum 4, 5 ani, ca la 20 de ani o sa am primul job, as fi izbucnit intr-un fel de ras nemaipomenit, gandidu-ma ca sunt prea tanar si ca am pe banii cui sta.

Eh.. prea multe planuri, prea multi ani, prea putin ‘maine’. Ce e maine? E un farmec totul. Am incetat sa-mi mai fac planuri marete de viitor, si imi este mult mai bine asa. Desi am in continuare diverse proiectii pentru viitorul meu, nu m-ar deranja atat de tare daca acestea nu s-ar implini. Mai intai de toate e un ‘maine’ prin care trebuie sa trecem. Apoi urmeaza un ‘poimaine’, si tot asa. Repet, nu prea ne dam seama.

Pacat. Vad pe propria-mi piele cum e mult mai distractiv sa-mi las planurile in ‘ieri’, si sa vad ce se intampla azi, fara a fi concentrat pe perioade mari de timp. De zile bune incoace am o dispozitie extraordinara, incat parca ma surprind pe mine, pentru ca nu as avea cine stie ce motive pentru a pluti in al 7-lea vazduh. Nu. Doar ca, repet, am incetat sa ma mai stresez gandindu-ma ‘Oare ce va fi peste un an, doi??’, si traiesc pur si simplu in prezent.

Ca sa inchei cu 2 mici citate, Meredith Grey spunea:

Drink it in. ‘Cause this is it. It might all be gone tomorrow.

Insa concluzia postarii mele o fur dintr-un vers de-al lui Ellie Goulding, piesa ‘Anything Could Happen’ (credits for the title!!). Dupa ce ne tot canta ca ‘anything could happen’, Ellie ajunge la o concluzie inevitabila.

I know it’s gonna be, i know it’s gonna be, i know it’s gonna be… OVER.

Intr-un ‘maine’…

Lasă un răspuns

