Din greseli se invata. Cica.

Am avut in seara asta o discutie fooooarte interesanta la telefon cu un fost amic. Si tot aducandu-ne aminte de lucruri si intamplari ce au avut loc, imi arunca la un moment o replica interesanta:

Pai.. poate inveti din greseli si nu le mai faci data viitoare.

Am stat putin pe ganduri.. am izbucnit intr-un mic ras cinic, si m-am gandit initial.. ‘despre ce vorbesti, plebe, eu nu fac greseli!! #legend’, dupa care am recunoscut ca, intr-adevar, am dat-o in bara in situatia despre care discutam, dar n-am fost de acord cu treaba asta.. ‘INVATA DIN GRESELI!’.

De ce? Cum? Cu ce scop? Nu vreau ca de fiecare data cand fac vreo greseala, sa raman cu vreo lectie trauma, ca data viitoare sa stiu ce-am patit si nu cumva sa ma mai frig din nou. Unde e farmecul la treaba asta? Daca am invata cu totii din multele greseli pe care, voluntar sau nu le facem, am deveni fie niste roboti fara simtiri, pusi in fata unor situatii pe care le-ar putea controla cu mare rapiditate, aducandu-si aminte de povetele si ponoasele trase in trecut, fie niste oameni reci tare, care au trecut prin atatea si atatea, si carora acum viata li se pare o nimica toata.

Ori eu nu-s asa. Poate-s de moda veche, poate dimpotriva, sunt inaintea contemporanilor nostri (hahaaaa), insa prefer ca intotdeauna sa ma las dus de valuri, impulsuri, avalanse sau mai stiu eu ce, si sa spun exact, si mai ales SA FAC exact ceea ce simt intr-un moment sa-i spunem de cumpana. Prima idee care-mi vine in minte este pusa in practica.

Desigur, mi se intampla cateodata ca, dupa ce am pus prima idee venita in legendara-mi minte in practica, sa ma gandesc ca poate aveam si alte solutii, mai comode, mai sigure POATE, insa nu regret. De ce? Pentru ca am facut lucrurile IN FELUL MEU, gresite sau nu. Si niciodata, dar NICIODATA, n-o sa stau sa ma gandesc: ‘Da, am gresit atunci.. si n-o s-o mai fac!’. Monoton. Sters. Omul ce-nvata… din greseli. Mereu pe jar. Cu mintea treaza. Omul ce-nvata… traind!

Total independent de aceasta postare, va las si o melodie. Rihanna – Stay (feat. Mikky Ekko). Cine credea ca Rihanna nu poate canta balade… SUCK IT UP.

Dragul meu prieten..

Funny you’re the broken one but I’m the only one who needed saving
Cause when you never see the light it’s hard to know which one of us is caving.

Un gând despre „Din greseli se invata. Cica.

  1. Pingback: 2010 + 3 !! « I am

Lasă un răspuns

