shy bry like a dymun!

Creditele pentru titlul postarii merg la Robyn Fenty aka RIHANNA aka badgalriri. In fiecare zi, total involuntar si independent de mine, ma trezesc cantand versul asta… ‘Shine bright like a diamond!’, din piesa ‘Diamonds’, a Rihannei, vers pe care il adaptez la ‘Shy bry like a dymun!’, in incercarea de a imita un pic din accentul #bajan #imbadumad #fuckyophotos al Rihannei. HA. Shy bry like a dymun!

Cred ca toti vrem sa stralucim bry like a dymun! Pentru noi, pentru persoanele ce ne-au ajutat, pentru persoane ce s-au indoit de noi, ETC., cu totii am avea motivele noastre pentru a reusi sa facem ceva cu viata noastra. Aici vreau sa fac referire mai ales la planul profesional, si la cei care incercam sa facem ceva. Inevitabil cineva fara bac nu va shy-nui bry like a dymun, doar daca fura niste dymuns de pe undeva. HA.

Si se intampla adesea sa am niste viziuni, niste filme frumoase cu viitorul meu (care poate exista sau nu, nu stii cand iti cade un turture in cap, un turture transparent si shyny like a dymun!!), si se duce de rapa totul. In fine. Dupa fiecare reusita, cat de mica, imi dau seama ca toti anii, toate temele, fiecare pagina citita inca de la gradinita si pana acum, au avut rostul lor. Si toate astea ma motiveaza cumva sa merg mai departe. Desi, recunosc, si cred ca toti am avut zilele alea in care pur si simplu nu mai putem, ajunsi in punctul in care e prea mult. Atunci deschid fereastra, iau o gura de aer, si revin la proiecte, munci, si alte cele. Gandidu-ma ca merita.

 

Nu despre mine voiam sa scriu in postarea asta, insa iata ca nu m-am putut abtine. HA. Nu. Mi-am adus intamplator aminte de un interviu de-al lui Lady Gaga, de pe vremea cand scotea muzica misto, nu o imita pe Madonna si nu purta carne pe post de haine.

 

„I had a boyfriend who told me I’d never succeed, never be nominated for a Grammy, never have a hit song, and that he hoped I’d fail,” Gaga says of an unnamed ex.

 

„I said to him, ‘Someday, when we’re not together, you won’t be able to order a cup of coffee at the fucking deli without hearing or seeing me.'”

Si aducandu-mi aminte de declaratia asta absolut geniala a donsoarei Gaga, mi-am mai gasit o motivatie, in afara de mine, pentru care sa trag cat de tare pot in continuare. Cu totii avem omul ala care fie a incercat sa ne puna bete in roate cat a putut de mult, fie a crezut ca ne e superior fara a fi de fapt, fie.. N motive pentru care trebuie sa ii aratam la sfarsit niste degete… 2.. din mijloc… acoperite cu DYMUNS. 🙂

Ca sa inchei, va las ‘Diamonds’.. in caz ca traiti intr-o pestera si n-ati ascultat-o inca.

Lasă un răspuns

