timpul – prieten sau dusman?

Inselator instrument, timpul te pacaleste cand nu ai vrea s-o faca, si o face mai mereu.

Una din remarcile generale dupa fiecare curs de economia serviciilor de joi, ultimul curs de altfel al saptamanii, este ‘CAT DE REPEDE A TRECUT SI SAPTAMANA ASTA’. Si intr-adevar, trece al naibii de repede, nu stii cand se duce, si joia abia-mi aduc aminte ce am facut la statistica de luni. (am o problema generala cu statistica totusi, nu-mi amintesc ce fac nici dupa ce ies de la cursul respectiv, daramite sa ma tina pana joi #dumb).

In fine, problema nu e rapiditatea cu care trece timpul. Problema-s zilele alea in care ai fi vrut ca el sa stea in loc. Am avut cu totii momentul ala (ne)fericit in care am fi vrut ca ceasurile sa se opreasca si, cel putin o data, am spus-o, cu voce tare sau nu, ‘DE-AR STA TIMPUL IN LOC ACUM!’.

Si al naibii timp, cum se face sau nu, ca te asculta cateodata. Si asa sta el in loc, cu toate ca ceasul il masoara si, in toata valtoarea de evenimente secundare prin care treci alaturi timpul ce alearga pe langa tine, simti clipa in care ti-ai dorit sa-l opresti ca si cum ar fi fost abia ieri.

Asta e bine, sau nu… depinde ce feste ti-a jucat prietena timpului, soarta, din momentul in care i-ai pus stop amicului sau, si pana in prezent. din acest motiv, timpul iti poate fi prieten, sau dimpotriva, un mare dusman… la o concluzie am ajuns insa, nu-i de joaca cu timpul. de-asta o sa incerc sa nu-l mai opresc vreodata, indiferent de cat de tentant ar fi. 🙂

 

Total paralel cu subiectul postarii, va las o melodie pe care am ascultat-o multicel azi, Ne-Yo – Cracks in Mr. Perfect.

I say I’m not a hater but I hate to see you shine
Especially if your shine is outshining mine

Lasă un răspuns

