I get by!

 

 

 

 

Salutari #littlelegends! :))

tumblr_m2lmz65qxB1rp2gzeo2_r2_500

 

S-au intamplat atatea in ultima vreme, si cu toate ca am fost DESTUL de ocupat, balansand mai multe activitati in acelasi timp, am incercat de cateva ori sa deschid wordpress-ul si sa mai scriu cate ceva pe aici. L-am deschis, fara sa scriu. S-au intamplat pur si simplu atatea, pot spune ca in ultimele luni m-am REDEFINIT CA OM, REDESCOPERIT PE SINE, REINVENTAT, DEVENIT O PERSOANA NOUA.

HAHAHAHAHAHA.

tumblr_md0w2zFvZm1qmlbemo1_500

 

Nu. Dar am invatat cateva lucruri. In primul rand, increderea trebuie investita doar in propria-ti persoana. Nu da niciodata 100% credit prietenului care ti-e langa tine mereu. Nu stii cand il pierzi. In fine, no1 gives a #phuck.

Nu te implica vreodata 100% intr-o relatie, desi tentatia de a da totul e extraordinar de mare, mai ales cand simti ca primesti la fel de multa implicare din partea cealalta. Nu stii cand, la prima rafala de vant, se duce. :)). O fi fost soare, da’ nu-l vedeam IO.

 

tumblr_mbzw9fjI9P1rimsvxo1_500

 

In fine, acum ca am trecut si prin asta, si am decis ca pentru mine trebuie sa exist doar eu, sa-mi fiu soare, nor, ploi si umbrela, am suferit si o alimentare de ego pan’ la cer si inapoi, reindragostindu-ma de mine si dandu-mi seama, din nou, de cat de minunat sunt intr-adevar. 😀

tumblr_mdykayEMB71qdhlbf

 

Cauzata si de faptul ca da, pe langa tanar student, scriitor, compozitor, cantaret, actor, scenarist,

 

tumblr_llv5mggSZZ1qdf8w1o1_500

 

sunt mai nou si ANGAJAT si am primit deja primul SALARIU. E un sentiment foarte frumos sa-ti verifici cardul altfel gol la bancomat, si sa observi ca ai bani lucrati de tine pe el. Recomand de altfel tuturor leprelor care nu-si mai vad lungul nasului, dar pana pe la 20-25 de ani n-au facut nimic decat sa stea cu fundul pe banii altora sa incerce un job ceva. Dar despre acest prim job si a sa maretie o sa va povestesc mai multe intr-o postare exclusiva!! 😀

Ca sa inchei frumos, va las o melodie perfecta. JoJo – André. Girl has swaggggggg.

 

tumblr_m9e84jBa0d1rdkgfqo1_500

 

🙂

Lasă un răspuns

