oldies but goldies (1).

hey yall! in dimineata asta mi-am adus aminte multe, multe, MULTE melodii pe care cred ca le ascultam cu totii cand eram mici, melodii pe care, ascultandu-le acum, la varsta adolescentei sau a tinerei maturitati, le regretam amarnic si ne gandim la noua generatie de copii care asculta muzica proasta de tot.

in fine, cred ca melodia preferata a copilariei mele a fost ‘Voi Fi A Ta’, de la Cristiana Raduta. pe multe din melodiile de atunci nu am avut posibilitatea de a-mi creea eu stiu ce amintiri, sau de a simti nu stiu ce lucruri (cum se intampla cu muzica mea de azi), dar de ‘Voi Fi A Ta’ ma leaga faptul ca o cantam non-stop afara, cu prietenii de la bloc. si anume, aveam un walkman (foarte smecher pe vremea aia!!), cateva casete, si fiecare din noi isi alegea cate o melodie pe care sa o cante in fatza unui juriu specializat (care culmea, era compus din noi). cum pe vremea aia nu prea stiam sa trisam, eu imi alegeam mai mereu piesa asta, si castigam cam de fiecare data prestigioasele concursuri de la tub. 😀 :))

ce s-a intamplat cu Cristiana Raduta (frumoasa femeie, tin sa precizez) dupa ce a lansat doua melodii? am inteles ca s-a retras din muzica pentru a urma o cariera in actorie. ce-i drept, este foarte, foarte, expresiva, asa ca ma gandesc ca se descurca. 🙂

o sa revin cu oldies but goldies curand. 😀

Un gând despre „oldies but goldies (1).

Lasă un răspuns

