did you say it?

urmarind acum cateva zile, pe youtube, scene mai vechi din grey’s anatomy, nu m-am putut abtine din a reveni la minunatul final de sezon 5 (final la care am plans tare de tot, si nu-s persoana care sa planga chiar din orice). TOTUL a fost perfect la acea ultima scena; faptul ca nu stiai care dintre doua personaje principale va muri, intalnirea acestor personaje intr-un lift, vestimentatia lor reprezentativa cumva, si, in fine, citatul lui meredith grey, personajul principal absolut.

Did you say it? ‘I love you. I don’t ever want to live without you. You changed my life.’ Did you say it? Make a plan. Set a goal. Work toward it, but every now and then, look around; Drink it in ‘cause this is it. It might all be gone tomorrow.

acum, ca fapt divers, daca ne-am trai cu totii viata dupa citatele lui meredith grey, am ajunge probabil departe. REVENIND totusi la citatul de mai sus, dragilor, ati spus vreodata cuvintele alea 2? cum care cuvinte?

cuvintele alea care cateodata cer atat de mult curaj, incat nu ai pur si simplu de unde sa-l aduni! cuvintele alea care cateodata iti calca, la propriu, pe inima, fiecare bataie a acesteia devenind o cursa spre buze. cuvintele alea care iti joaca si feste, cateodata si, in momentul in care se apropie cu chiu cu vai, de buze, raman pur si simplu acolo, si nu vor sa iasa? v-ati simtit in imposibilitatea de a le spune, desi erau clar stiute?

mi s-a intamplat. cand? pe la inceput de septembrie. a fost ciudat oricum sa le aud, in primul rand, pentru ca in momentele alea nu stiam prea bine ce si cum.. si mi-aduc aminte si acum primul ‘te iubesc’ pe care l-am spus, cu limba tremuranda, evitand privirea norocoasei persoane care a auzit asta din legendara-mi voce, si troznindu-mi in acelasi timp degetele fara sa-si dea seama. ciudat.

nu am regretat insa afirmatia facuta. in momentul in care ajungi sa spui chestia asta (cu toate ca mi-s poate de moda veche), o spui pentru ca o simti, si nu sa o arunci la gunoi dupa, sau sa spui ca n-ai fost serios si ca te-ai bucura daca ai lasa noaptea trecuta in urma, pentru ca nu stiai ce spui. deci clar mi-s de moda veche.

am purtat cateva discutii pe tema asta cu o buna prietena. nu-i de mirare ca suntem prieteni, pentru ca atunci cand vine vorba de astea doua cuvinte, ne purtam cam la fel. eh, ea a ramas orgolioasa pana la urma (din cate mai stiu si eu, distanta nu ne permite sa relationam prea des!!!)

eu nu! e frumos sa spui cuvintele astea. si e si mai frumos sa te simti SIGUR, absolut sigur atunci cand le spui. 8 septembrie, baby! n-am sa uit momentul ala… n-as avea cum. pentru ca n-am fost niciodata mai sincer. pentru ca stiam ca trebuie s-o auzi. pentru ca stiam ca limba nu-mi mai tremura, imi tremurau cumva ochii uitandu-ma in ai tai. degetele nu-mi mai trebuiau troznite, pentru ca erau pe obrajii tai. era noapte, era bine si frumos.

did YOU say it?

(uite la postarile astea fericite ma refeream mai devreme.. un kilometru de dulce tocmai a iesit din mine si nu stiu de undeeeeee!)

*changes lana del rey’s ‘ride’ to kanye’s ‘cold’*

BANG.

Lasă un răspuns

