baliverne!

mi se intampla mai nou, de multe ori, sa vreau sa scriu ceva pe blog.. si pur si simplu sa n-am ce. cu toate ca, in ultima vreme, mi s-a aglomerat viata destul de tare, nu vreau sa divulg detalii pana in momentul in care nu voi fi 100% sigur. am invatat, din trecut, sa nu ma mai bucur de chestii dinainte ca acestea sa se-ntample. te frigi in ciorba, sufli si-n iaurt!

revenind, cel mai adesea scriu pe blog in momentele in care ma poti culege de pe jos cu o matura, pentru ca intr-atat de deprimat sunt. cel mai adesea scriu pe blog in momentele in care sute de auto-speciale nu m-ar putea face mai putin nervos. cel mai adesea scriu pe blog in momentele in care dau de o melodie frumoasa, si, HA, in ultima vreme doar despre asta am scris.

 

de ce nu simt nevoia sa ma laud, in scris, cu perioada buna prin care totusi trec? cu toate ca nu-s bani inca, cu toate ca facultatea ocupa mult timp si profii din anul asta sunt aiurea (uite, despre asta trebuie sa scriu), cu toate ca sunt atatea chestii mult mai mari decat mine care reusesc, adesea, sa ma sperie, am atatea lucruri mici de care sa ma bucur, si despre care as putea scrie. si nu pot pur si simplu. poate nu percep cum trebuie fericirea. poate am nevoie permanenta de indoieli, desi am ajuns sa ma cunosc destul de bine incat sa-mi dau seama ca n-as mai putea trece prin niste lovituri prin care am trecut deja, nu fara preaviz.

 

astfel, dragii mei (doi) cititori, ma vad in situatia neplacuta in care trebuie sa va las neaparat in suspans, pe termen nelimitat, pana in momentul in care o noua drama ma va lovi. drame-s la tot pasu’ oricum. nimeni nu stie mai bine decat mine ca in orice moment te poate lovi cate ceva, la propriu sau la figurat. :)) asa ca, va rog, sa nu uitati de nevinovat.wordpress.com !!

 

ca sa inchei glorios aceasta postare scrisa atat de tarziu in noapte pentru un tanar student care ar trebui ca, la aceasta ora, sa doarma, as vrea sa va spun ca, intr-un final, NIMENI nu va face lucrurile sa se intample pentru voi. atat. poate voi aprofunda subiectul.. cu alta ocazie.

Lasă un răspuns

