Deci… 20

Iata-ma schimband prefixul, ajungand deci la frumoasa varsta de 20 de ani. Frumoasa… nu stiu cat e. Cert e ca aveam, parca, nevoie de o schimbare. Pentru ca 19 a fost un numar destul de traumatizant pentru deja legendara-mi existenta. :))

Se spune ca ‘age is just a number’, and all this and all that. Iar eu sunt in principiu de acord cu treaba asta. Nu m-a miscat prea tare cand am implinit 16 ani, spre exemplu. Nici macar 19. Multe aniversari nu mi le amintesc. Dar acum, ajungand la 20, simt ca tre’ sa mai cresc putin… pe toate planurile.

E frumos sentimentul asta, e un sentiment pe care il am des, o nevoie mai degraba, de a fi mai bun. O versiune mai buna a mea. Nu de putine ori m-am mintit ca o sa mut muntii din loc si, ajuns in fatza muntilor, mi-am mutat picioarele spre locuri ce nu pareau atat de mari. Nu de putine ori am trait cu impresia ca mi se cuvin prea multe si recunosc ca nu am ajuns inca sa dau mana cu ‘multul’.

Asta e o treaba care personal nu imi face placere. Potential? Gramada. They say that I’ve got what it takes. They also say that I’m my own worst enemy. Si e al dracu’ de adevarat…

In fine, lasand la o parte lamentarile mele, va spun ca, daca puteti, traiti fiecare clipa. Nu-i un mediu prea prielnic, lumea asta, si iar o dau in balarii cu dramatismele, dar parca asa e.

Anul asta ma simt DATOR mie si celor din jur sa ajung in fatza muntilor mentionati mai sus. Si nu vreau neaparat sa-i mut. Simt ca e suficient sa-i fac sa se miste putin. Atunci o sa fiu intr-adevar multumit si o sa spun ca da, ziua de 20 iulie e o zi ce merita intr-adevar celebrata cumva.

De-aia o s-o si sarbatoresc. Yes man. 🙂 Happy bday to me.

Lasă un răspuns

