Copii dân ziua dă azi.

:))

ştiu că n-am trecut pe-aici de mult timp, daaaaaar, mişunând pe faisboc, am dat peste nişte profile.

ale unor copii.

de 12 ani.

10?

pe care-i tot văd în faţa blocului, jucându-se în locurile în care noi, altădată, domneam regeşte.

şi se joacă frumos, gen. o minge, două, o păpuşă… două, DAR, ajunse acasă, bestiile virtuale din ei iau foc.

iar eu încă mă amuz. vă las un exemplu concludent mai jos. daţi şi voi click pe imagini pentru full size. 😀

şi cireaşa depă tort

mă nu zic, om fi avut şi noi damblalele noastre, dar parcă ştiam să vorbim altfel chiar şi atunci când ne certam. de-asta încerc s-o ţin un pic pe soră-mea departe de calculator, şi, să fiu sincer, îmi pare rău când văd copii de 5, 6 ani cu conturi pe facebook. e trist.

aia e.

3 gânduri despre „Copii dân ziua dă azi.

Lasă un răspuns

