2010 + 2 !

Haa ! Inca un an s-a dus, inca un an pe care nu vreau sa-l uit curand de fapt, cred ca 2011 e cel mai bun an al meu. 😀 Si nu, nu mint.

Poate ca n-am facut tot ce-am vrut, si trebuie sa dau vina doar pe mine, dar mi-am asumat niste riscuri majore anul asta si cum de regula mergem la placinte inainte, la razboi mergem… si mai inainte ! 😀 *M-a cuprins o stare generala de bine scriind postarea asta si nu vreau sa ma lase pana la 1 ianuarie, am spus.*

Desi puteam muri prin martie, desi un intreg martie am stat bolnavior in recuperare acasa, desi am luat bacul cu o nota mica, desi desi, MULTI ‘desi’, sunt extraordinar de multumit de anul asta pentru ca pe alte planuri mi-a mers bine, bine raaaaaaaau

Si asa va urez sa va mearga si voua! 😀 Desi am lasat in urma liceul, o clasa frumoasaaa de a 12-a, am cunoscut alti nebuni cu care nu credeam c-o sa ma inteleg atat, atat de bineeee, la facultate 😀 si mai multe chestii de care-s mandru s-au intamplat anisorul asta care a trecut atat de repede. Nu vi se pare ciudat cum mereu, de un 31 decembrie, va aduceti aminte de 31 decembrie anterior si spuneti: ‘vai, dar repede a mai trecut un an!’

Asa, si eu, asa si eu, mereu. Ce vreau de la 2012? Macar jumatate din ce-am avut anul asta 😀 Pentru ca stiu ca mai multa intelepciune n-am cum a dobandi ! Si in general, vreau sa ma simt bine. Asa si voi, asa si voi.

Image and video hosting by TinyPic

Urarea mea pentru toti. Faceti-l pe 2012 cat mai frumos cu putinta 😀 Nu-i greu, nu-i greu deloc. 🙂

La multi ani.

Un gând despre „2010 + 2 !

  1. Pingback: 2010 + 3 !! « I am

Lasă un răspuns

