fingerprints.

pentru că nu ştii ce îţi voi spune mâine,

şi desigur nu ştii dacă e rău sau e bine,

să cazi, să te zbaţi, dacă merit să mă tragi,

să mă ţii de mână-n fiecare zi ca azi

şi să îmi laşi amprente.

pentru că nu ştii dacă trebuie să ai curaj,

şi desigur,  încerci să nu pari deloc un laş,

vrei să ai, să lupţi, să faci, să-nvingi,

ca-n fiecare mâine, tu de mână să mă strângi,

şi să îmi laşi amprente.

pentru că nu ştii ce vrei, dacă vrei şi cum vrei,

şi deloc nu ştii dacă vrei să mă iei,

să-mi dai drumul şi să mă laşi printre maşini şi faruri,

tu ştii că eu-s al tău prea rotund joc de zaruri,

fără amprente. puncte goale,

regrete.

Un gând despre „fingerprints.

Lasă un răspuns

