cat de ‘mult’ e ‘prea mult’?

ca oameni suntem supusi si mult prea tentati, majoritatea dintre noi, de cat mai multe chestii, pentru ca prea bălţesc toate-n jurul nostru, uitandu-se cu o privire galeşă catre noi gen: ‘cumpara-ma’, ‘incearca-ma’, ‘consuma-ma’.

multi dintre noi, chiar si eu, cadem prada chestiilor astea. gen. tragi dintr-o tigara pentru ca vrei sa vezi cum e. la mine uite ca n-a fost chiar asa, eu am tras dintr-o tigara pentru caaaa pe la 14-15 ani mereu imi spuneam:

‘eu cand o ta fiu male o ta fumez dintl-un tlabuc!’

inca mai am de pus in practica treaba cu trabucul. altii in locul meu spun, legat pe acelasi exemplu basic:

‘yooooooo gicule sa mor daca te mint si sa moara si casandra! ia d-aici snagovu’ si da-l!!! uuu cat de cul!’

probabil ca tigarile sunt cel mai frecvent viciu printre tineri. sunt?

urmeaza diversele licori care personal mi-au cauzat destule probleme.

mama: ‘e craciunul gabi, ia o gura de sampanie pentru copii!’
gabi: ‘nu beau mami asa ceva, am 7 ani!’

(ani in care cresc armonios mental.)

gabi: ‘?????? ce e azi, da-mi sa beau!’

peripeţiile mele cu alcoolul, in cateva cazuri, au avut efect de bumerang asupra mea si a diverselor locuinte nevinovate prin care-mi fac veacul in nefericitele zile cand ma hotarasc sa ma fac frate cu bachus. oricum, nu ma voi mai atinge de alcool prea curand, promit.

asa.

dupa tutun si alcool, avem diversele substante. psihedelice? d-alea de te duc pe un norişor si whatever. ii las pe altii aici! chiar nu e domeniul meu de activitate.

ideea e in felul urmator. eu si prietena mea de sange simona avem o vorba!

‘anul asta ba ratatule/ratato (depinde de vorbitor), le-am facut pe toate!’

dar cat de ‘mult’ e ‘prea mult’? oare chiar trebuie sa le incercam pe absolut toate intr-o viata de om ca sa putem spune c-am trait cum trebuie, sau sunt unele lucruri pe care, persoanele mai conservatoare din fire, le-ar respinge doar cu gandul, daramite sa le mai aiba in fata? pentru ca, in anumite momente, ‘prea mult’ e destul de concomitent cu un drum de pe care nu prea ai cum sa te intorci, indiferent de viciu. ne asumam intr-adevar prea multe riscuri daca ‘nu lasam timpul sa treaca pe langa noi?’ si ‘le facem pe toate la timpul lor’? sau pentru unele lucruri nu ar trebui sa existe vreun fel de ‘timp’?

oricum, indiferent de ‘mult’-ul pe care ni-l alegem, ‘mult’-ul asta risca sa devina, de mult prea multe ori, un ‘prea mult’. si in momentul ala, stii ca ai probleme. asta daca ‘mult’-ul nu e cumva MULT ‘prea mult’.

if you roll one up, I’mma roll one too
oh you sayin’ you don’t smoke
well that’s all that we do.

pentru ca nu vorbesc ca prostu’.

2 gânduri despre „cat de ‘mult’ e ‘prea mult’?

Lasă un răspuns

