call me when you need me.

 

 

call me anything you want.

la ce bun un singur prenume, cand cu totii suntem duplicitari ?  norocosi cei cu doua prenume, singurii bifunctionali legitimi.

din ce in ce mai multe belele, din ce in ce mai greu sa te feresti de ele :)) vorba aia.. am zis sa mai dau un semn de viata SI pe aici. n-am nimic concret de spus, viata mea decurge lin, cu ocolisurile, ascunzisurile, si ceva carti date pe fata. 😀 dar asa e bine. am multe idei, pentru multe postari, insa programul de la facultate omoara pe zi ce trece cate-o particica din legendara-mi fiinta.  :)) serios.. martea e jale. nu va doresc.

DAAAR vineri e liber, si eu, eu, eu, ma bucur tare mult de acea zi. in ultima vreme, sa spunem august-octombrie .. mi-am privit multe sperante .. sfaramate .. :))) (o lama mai imi trebuie). si o iau de la capat, cu forte proas(pe)te. what doesn’t kill you, makes you stronger. 😉

cine n-a ascultat ‘ceremonials’, albumul nou de la florence + the machine, sa-l asculte.

*o postare fara inceput, fara sfarsit, si mai ales fara continut. cand eram eu scriitor de marca.. 8->

xoxo,

– legend.

Lasă un răspuns

