skins.

it’s always darkest before the dawn.

heeya. e cam tarziu, peste 5 ore trebuie sa ma trezesc, nu mi-e somn. situatia mea tipica din cursul saptamanii. a inceput facultatea, incep sa invat sa administrez afaceri, printre pauze lungi de doua module in care pur si simplu ma gandesc c-as fi putut dormi, sau face alte chestii utile. timpul ala e destul de greu de umplut, dar trec eu si peste asta. 😀

in ultima vreme m-am uitat la skins. skins e un serial britanic ale carui filmari au inceput in 2007, si continua inca. 45 de minute/episod. serialul se bazeaza pe vietile mai multor adolescenti (teen power!), are 5 sezoane (al 6-lea se filmeaza), si din punct de vedere narativ e foarte interesant pentru ca pe parcursul primelor doua sezoane am urmarit o generatie de adolescenti, in urmatoarele doua sezoane o alta generatie, si sezonul 5 aduce cu sine o noua generatie. ideea e ca adolescentii astia sunt bloody fucken insane *british accent* si in momentul in care ma pun sa ma uit la un episod nu rezist fara a ma uita la vreo 3. effy stonem (interpretata de mult prea frumoasa kaya scodelario) are acolo un locsor in topul personajelor mele preferate dintr-un serial de televiziune. din prima generatie de skins mi-a mai placut mult cassie (hannah murray), mereu prinsa in nebunia ei + e cam dummy de fel fapt care o face adorabila, si de michelle (april pearson), unul din personajele rationale. 😀

m-am apucat de prima generatie prin iarna si, dupa ce-am auzit numa vorbe de ocara la adresa celei de-a doua generatii de skins-i.. am zis ca-l las dracu’. :)) rau am facut pentru ca se pare ca-mi place mai mult a 2-a generatie decat prima. in sezoanele 3 si 4 inca ne intalnim cu effy stonem, singurul personaj care a aparut in 4 sezoane, si, dupa cum am mentionat, o noua generatie de mad fockers 😀 chiar ceva mai mad decat precedentii. avem de toate in sezoanele astea doua. un triunghi amoros format din effy, cook (nebun notoriu) si freddie (ceva mai coleric tipul, luke pasqualino in viata reala), avem o noua ‘cassie’ in persoana pandorei, avem si un gay storyline intre blonda naomi si roscata emily, si nu in ultimul rand multe petreceri, droguri si nebunii.

inca un plus pentru skins e soundtrack-ul care e bloody gorgeous, si, desigur, minunatul accent britanic. HA! iata cum aveam eu chef sa scriu despre ceva, nu stiam despre ce, si am gasit in cele din urma. generatiile din skins.

va las aici o p0zyk CU personajele din primele 4 sezoane.

Image and video hosting by TinyPic

Lasă un răspuns

