a venit, a venit toamna.

cu alaiul ei de ploi.

dupa ce m-am vaitat consecvent de temperaturile varatice din ultima perioada iata ca, nu-i asa, vaitaturile mi-au fost ascultate, toamna aparand cu o luna intarziere, dar in cele din urma, aparand.

aparand intr-un moment total inoportun, deoarece aseara intentionam si eu sa vad ploaia aia de stele uriasa dar ia-o de unde n-a fost, bolta cereasca fiind complet acoperita de nouri negri. 😦

dezamagire. unde mai pui ca 10 minute de dansu’ ploii aseara mi-au adus ca premiu o raceala de toata frumusetea pe care incerc s-o tratez lenevind, si band niste miere cu lamaie. c-am auzit ca-i buna pentru tratarea virusului gripal.

ma, pana una alta, mie-mi place cand e asa frig. lene totala, muzica-n cascute, mai un skins pe vplay, mai una, mai alta, incepe o noua saptamana… si papa leneveala.

Un gând despre „a venit, a venit toamna.

Lasă un răspuns

