1+1 ?

am vrut sa scriu ceva avand o melodie frumoasa in casti, insa, chinuindu-ma vreo 10 minute sa-mi gasesc cuvintele incat sa nu-mi iasa o postare deosebit de corny, am decis sa ma dau batut pentru ca nu ai ce cuvinte sa gasesti cu asa o melodie explicita pe fundal.

damn. vrem sa crestem, s-avem tot ce au adultii, dar, ajunsi in fata a ceea ce au ei atunci cand suntem noi copii… suntem gata pentru asa ceva ? suntem gata pentru intrebari, dileme, nopti si discutii, framantari ?

ca individ, esti 1. in momentul in care apare un al doilea ‘1’, ce te face sigur ca sunteti neaparat 2 ? asta e unul din lucrurile acelea pe care le au ‘oamenii mari’ si pe care ni le dorim ca si copii. sa crestem, si, in gandirea standard de copil, sa avem o ‘casa frumoasa cu piscina, garaj, si o curte mare’.

si, in gandurile astea standard, ai nevoie cu siguranta de inca un ‘1’. dar, ce ne face sa ne dorim acest ‘1’ atat de repede ? altii se gandesc ca au gasit un ‘1’…

… totusi, in momentul in care ajung cumva la concluzia ca, in viata lor, 1+1 nu e egal cu 2, lucrurile o iau pe o intorsatura urata. isi revin. prea putini nu reusesc sa-si revina. sunt slabi, acei putini ? s-ar putea.

cel mai crunt moment din 1+1 este insa acela in care nu stii daca un 1 e, de fapt, un 0. nu stii cum 1+0 ar putea fi egal cu 2.

si stai, si te intrebi, ‘asta este ce mi-am dorit atunci ? merita ?’ and so, adulthood brings you down.

cand iti pui toate cartile in joc pentru un 0, ar fi bine sa fii norocos. pentru ca, exact ca la un joc de carti, pariind totul pe un 0… e destul de riscant, iar miza e mare.

desigur, un 0 poate fi castigator. un 0 poate deveni la un moment dat un 1 care sa nu te faca sa regreti, printre altele, dorintele tale de copil.

dar, momentul in care un 0 se dovedeste a fi un 0 autentic, n-ai decat sa asculti melodia mea.

(Who knew that my heart could ever bruise,
You see this scar here on my chest,
I’m hurting and he don’t even care.

It’s 4 AM and my lover won’t answer
He’s probably somewhere with a dancer
Sippin’ champagne while I’m in his bed

It’s 4 AM and I think I might lose it
This motherfucker thinking I’m stupid
He must have bumped his head
I only know it’s 4 AM.
)

2 gânduri despre „1+1 ?

Lasă un răspuns

