imnul toamnei.

e 1:28 AM, si pariez ca, asa ca fapt divers, facebook-ul e cam… PLIN de green day – wake me up when september ends aka imnul toamnei. care de altfel e o melodie foarte faina. DAR

la naiba, stiu ca e septembrie! stiu ca e o luna cam jegoasa din fire..

bine, poate am eu o problema cu luna septembrie, undeva-n subconstient avand fixata ideea legata de inceputul scolii in septembrie, dar sincer, cine are nevoie de septembrie ca luna de vacanta?

e frig, se intuneca foarte devreme, trebuie sa intru-n garderoba de toamna, haine mari, mici, alti bani de cheltuiala, damn, as prefera sa incep facultatea astazi, nu peste o luna.

asa ca pana la urma, wake me up when september ends. sau sa stam treji, si sa ne amintim un pic vara.

Image and video hosting by TinyPic

😀

hai ca-i toamna, gata. bate si vantu’… maine-poimaine stam cu geamurile inchise, ca deh, nu mai e caldura. doar eu am observat ca vara asta n-a facut deloc nazuri in privinta temperaturilor?

daca alte dati imi blestemam zilele nadusind pe 40 de grade… lucrurile au fost potol de data asta.

cam abstract daca ma intrebati. da’ hai gata, ca am un septembrie pentru care sa ma-ngrijorez.

xoxo,
-legend.

Un gând despre „imnul toamnei.

Lasă un răspuns

