a mai trecut o vara.

.. RAMPAPAPAM.

vara cu numarul 20 din legendara-mi viata a trecut suspicios de repede. poate si pentru ca a inceput destul de tarziu, prin iulie, dupa ce s-a terminat cu domnu’ bac si toate cele.

in astea doua luni de zile, am facut destule! ma gandesc ca dac-ar fi sa, stii, dau coltu’ maine (sau poimaine!), m-as gandi ca da, le-am facut pe toate-n viata asta. si le-as mai face inc-o data. mai putin propriul meu loc de munca. damn.

imi pare bine (?) ca simultan cu toamna vine si o noua super mega extra provocare, facultatea. L-O-L. nu stiu cum s-o iau pe-asta. pe de alta parte, da, mai e doar o luna si multi actuali studenti, sau soon-to-be studenti sunt entuziasti si asa, eu stau cam blajin…

… si asta e in general o problema de-a mea. nu stiu cum as reactiona in situatii INTR-ADEVAR socante, dar prin cate-am trecut pana acum …

nimic nu m-a dat prea tare pe spate.

eu, simtindu-ma lovit si ametit, la spital, abia trezit dintr-un soc puternic.

mama, ce-am patit?

mama:

te-ai trezit 😮 a dat o masina peste tine de dimineata *socata, inspaimantata*

eu:

a. cat e ceasul? am telefonul?

gen.. poate si pentru ca nu stiu, nu ma mai da nimic pe spate, gata. pana la urma in momentul asta puteam linistit zace intr-o groapa plina de viermi.

dar cumva a trebuit sa traiesc si sa fac tot ce-am facut vara asta. si fie ca toamna sa fie si mai bogata. heh.

si chiar daca-s dati cand ma simt al naibii de increzator, what the heck? am atatea lucruri in spate, incat chiar si atunci cand sunt trist si vai de viata mea, stiu ca o sa ies cu bine din ele. de ce? sa spunem ca m-am nascut sub o stea norocoasa. 😉

asa sa va simtiti si voi dragii mei. 😀 daca sunteti la fel de destepti ca si mine, desigur! daca nu.. i pity you.

sex, drugs and alcohol! and rock ‘n roll! nu traim prea mult nici viata de studenti.

Lasă un răspuns

