1 9.

ha.

iacata ca am implinit 19 ani. sunt una din persoanele alea care cred ca varsta-i doar un numar, si ziua de nastere este deci relativ… irelevanta, dar altfel, cum am mai avea piatra aia de hotar in fata, care-ti spune c-ai crescut, care-ti spune ca e timpu’ sa iti iei zborul din cuibul adolescentei si sa-ti croiesti propriul drum si… ALTE CHESTII ‘dintrestea’.

neah. evident, ma simt ca la 18 ani. sunt aceeasi ‘persona’, aceeasi persoana care simte ca inca mai are multe lucruri de facut, desi a facut deja destule, dar imi aminteam aseara ca, atunci cand aveam vreo, eu stiu, 14 ani, si auzeam ca cineva are 19 ani, ma gandeam cate responsabilitati are deja individul respectiv.

si acum gandesc la fel. doar ca e mai greu, cumva, sa te gandesti la trebi din astea cand e vorba despre propria-ti persoana. zic si eu 🙂

oricum, vin multe. vin pentru ca trebuie sa vina. iar dupa alte lucruri… trebuie sa te mai duci si tu, ca individ ce-ti doresti sa prosperi, ha. eu sunt gata sa strang mana cu destinul, si sa punem un pariu. la sfarsit, stiu c-o sa-l castig. pentru ca, daca pana acum, imi permiteam sa fac greseli cumva, acum e vorba doar despre mine si despre deciziile mele. si ma cunosc. si sansele sa pierd sunt mici.

deviind desigur de la idee in stilu-mi caracteristic, spuneam c-am facut destule si mi-s mandru de toate. 🙂 dar, daca tot am strans mana destinului ferm, trebuie sa mai infaptuiesc cateva lucrusoare, la care, at the end of the day, sa ma uit cu o privire galesa, si sa spun… ‘sunt si mai aproape’.

2 gânduri despre „1 9.

Lasă un răspuns

