despre…

incredere si alte lucrusoare.

legend here, una la mana.
2.
asa ce nu-mi place ca, de fiecare data cand leg o prietenie stransa cu cineva, BOOM, intervine un ceva sau un cineva care-si baga nasu’ mare si lung in ea. si se destrama tot.

i’m about to experience this shit AGAIN, and trust me, it ain’t pleasant.
well!

i am legend. probabil ca o sa ajung sa-mi angajez prieteni, sau o sa-mi iau o legiune de sclavi din somalia, cu care sa ma joc monopoly.

ideea e ca in momentul in care iti juri cu cineva prietenie eterna si ETC., nu parasesti terenul de joaca imediat.

😉

si cred c-am spus ce-am avut de spus.

Image and video hosting by TinyPic

2 gânduri despre „despre…

  1. „Trust is like a mirror, you can fix it if it’s broken, but you can still see the crack in that mother fucker’s reflection.”

Lasă un răspuns

