cel mai sus.

legend here.

n-am mai bloguit de ceva vreme, si mi-as cere scuze, daca cineva chiar mi-ar citi blogul. asa, if you don’t like it, fuck you, dupa cum ar spune o anume cantareata care-mi place.

a plouat in sfarsit si prin prahova, pe la tara, pe la oras, dupa o saptamana de toropeala, o saptamana fara bani, o saptamana de lene, o saptamana de cacat in care singurul fapt (aproape) legendar pe care l-am facut a fost sa ma inscriu la facultate. incepem deci o noua etapa legendara. de fapt, incep. restul, ramaneti plebei. me no care.

se apropie ziua mea, pe 20, si daca nu fac rost de bani pot spune ca life sux (gabriemo), viata e ca pula (gabhip-hop), viata e amara (vasimanele) si alte din astea. ideea de baza e ca astept ceva bani care trebuiesc sa-mi intre in cont si sa-mi miste putin frunzele unei existente apatice din ultima vreme.

incredibil cum mi se schimba planurile asa, de pe-o zi pe alta. si nu-mi place. azi sunt feeeeeericit, maine sunt daramat si tot asa. de ce as scrie treaba asta aici? ia sa-mi arunc eu toate visele intr-o geanta. :)). unique, like everybody else.

i’ve been at the top of the game, i’ve been at the bottom, young enough to blame, a game with no button

a new stage of the game, when we’re only ours, there’ll be no one to blame, ‘cause we’ll press the buttons.

asa, pentru zilele in care eram o revelatie a literaturii contemporane. of, of.

raman fara vreo idee coerenta in postarile mele, because i’m a biiiiiig mess. buuuuuuuut, otherwise, how could i be this lovely?

2 gânduri despre „cel mai sus.

Lasă un răspuns

