bac – prima runda.

ha.

abia ce m-am intors de la prima proba de bac, romana scris. siiii sa va povestesc.
picioarele mele legendare au binecuvantat curtea scolii pe la ora 8 dimineata. lumea se-aduna. elevii de la zi, pensionarii de la seral, platitorii de invatamant de la o scoala particulara, toata lumea era acolo, discutand posibilele subiecte. printre plebei, desigur, prezenta-mi legendara.

n-am putut dormi toata noaptea gandindu-ma ce doamne iarta-ma ar putea pica. daca e sa ma gandesc asa, NU stiam prea bine basmu’, ‘scartaiam’ si pe la poezii, altfel romanele le citisem deja si m-as fi descurcat. siiii am intrat in sali, subiectele au sosit pe la 9 si 20, doamne fereste sa n-avem noi palpitatii si sa soseasca subiectele la 9 ..

.. subiecte frumusele si usurele ! prima data m-am uitat pe partea a 3-a, pentru ca acolo era cumva buba. foarte dragut. particularitatile unui personaj dintr-o opera dramatica scrisa de caragiale, sorescu sau petrescu. i-am luat prin eliminare, pac. nu stiu ce opera dramatica a scris petrescu, iona e o enigma si-n ziua de azi, dar BOOM, cine stia comedia, cine, cine? eu.

si m-am descurcat acolo. la prima parte am avut un text de eliade, ‘nunta in cer’, iar la partea 2-a citatul pe baza careia trebuia sa imi exprim legendara opinie era cam asa… ‘a avea un ideal inseamna a avea o oglinda’. cam abstract dar cred ca m-am descurcat. daca pana acum la clasa foloseam tot felu’ de exprimari dubioase in argumentarile astea, de data asta am mers pe ruta plain and simple. am invatat ca sunt unii profesori carora nu le place atunci cand elevii se intind cu un vocabular mai.. elevat, asa ca da, plain and simple.

la ce ma astept? nota pe care mi-o dau ar fi 8,5. pe-acolo. desigur, depinde foarte mult de ce comisie o sa nimeresc, asa as putea lua si 9,50, poate si mai bine 8-> dar la fel de bine lucrarea mea ar putea fi notata cu mai putin de 8 de cine stie ce profesor zanatic, caz in care o sa aplic o contestatie !

ma duc sa dorm.
xoxo, legend-

7 gânduri despre „bac – prima runda.

  1. deci eram geniu faţă de ăia din sală. comedie nu ştiam, petrescu nu ştiam, dar IONA, IONAAA. salvarea mea. dacă n-am peste 8,75, contestaţie CLAR. <3.
    deci ăia de la mine din clasă sunt praf: 3 au scris caracterizarea lu' gheorghidiu, unu' enigma otiliei, unu' domnu' goe şi mai scrisese cineva o prostie legendară. :))).
    sunt un geniu.

Lasă un răspuns

