vine bacu’, ne ia dracu’.

cate ore mai sunt pana la prima proba, romana, 27 iunie? vreo 39. timp berechet de recitit vreo 20 de comentarii, de ‘auto’-enervare pentru vreo doua ore, de atitudinea de ‘stiu-tot’ pentru vreo 36 de ore, si de panica maxima in ora in care realizez ca nu stiu atat de multe si ca as fi vrut poate sa mai invat cate ceva in timpul in care scriam postarea asta. sau in timpul in care ma uitam la eu mai stiu ce serial, sau faceam cu totul si cu totul alte lucruri care nu folosesc viitorului meu legendar.

daaaaaaar pana la urma, eu nu pot spune ca nu stiu romana. asa ca romana e o proba la care o nota sub 8 ar fi considerata un esec zdravan, o nota intre 8 si 8,50 ar fi o nota pe care hmhmh as inghiti-o cumva si as putea dormi noaptea stiind ca am luat-o, o nota intre 8,50 si 9 ar fi ceva meritat deci satisfacator, iar o nota de peste 9 mi-ar arata, din nou, ca sunt un geniu, o legenda, si tot ce vreti, si ca sunt un baiat destept.

hmm. ce-as vrea sa pice? as vrea sa NU pice vreuna din poezii. mi-e tare teama ca daca pica poezie nu o sa fiu in stare sa scriu doua pagini. nu le stiu si nu cred ca le invat. de fapt, daca stau sa ma gandesc, cred c-as fi in stare sa scriu doua pagini pana la urma, da-le dracu’, dar imi place sa ma victimizez. en fin. vreau sa pice comedia sau romanul postbelic. 😀 subiectele mele preferate. a, si pe langa poezii, n-as vrea sa se dea basmul. scarbos.. nu pot retine o litera din comentariile alea. nu pot si gata, am spus !

ma rog, mi-am cumparat doua sticle de cola cu care o sa ma imprietenesc calumea peste o noapte alba, si cate ceva de rontait, si asa se duce gabi sa ingrase porcu’ in seara de ajun. urmeaza vreo doua nopti albe, ca duminica noapte se ingrasa porcu’ cel mai bine. atat la propriu, cat si la figurat.

xoxo,
legend.

9 gânduri despre „vine bacu’, ne ia dracu’.

  1. poate pica : lapusneanu,iona,morometii,moara cu noroc,ion,enigma,ultima noapte… ce mai era?aaa luceafarul,riga crypto si lapona enigel 😡 testament,eu nu strivesc,o scuip,corola de minuni inexistenta a lumii.. da… frumos.hai ca nu e mult de invatat in astea 2 nopti

Lasă un răspuns

