there’s nothing worse.

than feelin’ like a ghost.

aiurea. aseara, cumva, NU stiu cum, m-am gandit la blogu’ asta, blog in care postam vrute si nevrute cand eram mai mititel cu un an decat sunt acum. si postam, si postam, si am zambit eu asa pe sub mustati, gandindu-ma la copilul care eram, copilu’ care avea nevoie sau nu de un blog, copilu’ care insa nu se menaja sa apese pe ‘add new post’ whenever something was happening.

si… dup-aia m-am dus asa prin arhiva de mess, si doamne, mi se pare ca eram atat de… atent in orice, exprimari, virgule, rigid, si ma-ntreb daca m-am schimbat in vreun fel, si cred ca daca-mi pun intrebarile astea de mic adolescent when my adulthood’s barely starting then, well, i’ve got some issues. poate c-am inceput toate cele un pic cam tarziu, dar as putea avansa cativa ani.

pentru ca, in perioada mea de ‘rigiditate’, perfecta atentie si disciplina, stiam exact ce vreau si cum or sa mearga lucrurile. acum, hm, sa spunem ca indoiala-i in suflet. sau poate asa-i la toti oamenii. 🙂

inca o postare fara vreun inceput, sfarsit, si mai ales, fara un cuprins. si uite cum, cu indoielile mele… mai pierd o sambata. sa ridice mana cine e perfect.

so i grab my bags and go,
as far away as i can go,
‘cause everything ain’t what i used to know,
and i try to hide, but i just can’t hide no more,
there’s nothing worse than feeling
like a ghost.

Un gând despre „there’s nothing worse.

Lasă un răspuns

