you may never know.

😉 ha.

in primul rand, ce-au facut astia wordpressului? e vreo cale prin care sa ma intorc la vechiul format al paginii? de ce nu m-a consultat nimeni inainte de aceasta miscare fatidica? ce nu loveam eu butonul ‘add new post’ pana acum, dar in aceste momente de teroare, nici macar nu mai vad butonu’ iar acest lucru nu-mi place. tre sa umblu si sa ma duc si sa caut. blah.

altfel, de ieri pana azi.. inclusiv exact acest moment in care degetele mele legendare tasteaza, sunt in depresie. desigur, un pustiulica asa ca mine de 18 ani n-are cum a sti ce-i aia depresie, probabil e una dintre devierile mele de comportament, anume trecerea de la YEHEEEEEEEE WOOOOHOOO la ‘da-teeeee din calea mea’, ideea e ca nu suport pe nimeni si cred ca sunt mai rau decat o femeie intr-o certa perioada calendaristicaaaaaaaaaaa.

a venit vara. deja mi-e cald. am tastat prea mult, nu?

caut partener pentru mers la sala. nu va inghesuiti.
sa fac o aroganta.

*credits for title.

and i say no no no
we may never know
there’s enough suprises here to
keep us going

yea yea yea
here’s another day
we’re gonna step outside and
take it all in

Lasă un răspuns

