and the legacy lives on.

da.

astazi am terminat liceul. hua!
in sfarsit. aleluiaaaaaaaaa. fara griji, fara trezit la 5:30, cand vreodata ochisorii mei legendari or sa se mai deschida la ore din astea timpurii?

imi pare bine c-am terminat si sunt deosebit de mandru de mine, pentru rezultatele-mi deosebite de anul asta, da, ma laud.

WHO RUN THE WORLD?
ME.

9,45 media generala, overall i own the throne so bitter persons better BOWWWWWWWW whenever they meet me on DA MOTHAFUCKIN STREET.
(ascult beyonce – who run the world, melodie ce-mi da o minunata stare de beatitudineeeeeeeeee dadadadada my persuasion, can build a nationnnnnnnnnnn).

HA.
da. si-am terminat. all in all o zi frumix. am fost la sindicate, mi-am ridicat coroana, am facut ceva poze, ne-am luat la revedere unii de la altii, personal nu pot decat sa ma bucur c-am terminat, cu cine raman prieten stiu sigur c-o sa raman, cu cine nu, PAAAAAAAAAAAA, stay bitterrrrrrrrrrr.

in astia 4 ani, ha, am invatat ceva chestii. prietenie si de-astea. CHEEEEEEEEEERS MITZ, SIMONA, TEUTZA, CRISSSSS, SAMIIIIII (WE RUN THIS MOTHA) dadada postul asta tocmai a devenit SI MAI LEGENDAR si luminat la mentionarea acestor glorioase nume. TOATE APRECIERILE MELE PENTRU RANDUL DE LA GEAMMMMMMM FARA NUMARRRRR si randul de la mijloc :*

HA.
nu inchei acest post fara a multumi colegilor de la FFFFFFFFFFFFFF, fost 10FFFFFFF, fost 12E22222222, pentru caaaaaaaaaaa eu inca imi amintesc prima zi de liceu cu voiii, de-a fir a par.

alina, nadia, georgi, bibi, tibi, elena, luci, denisa, gmnl, vlad multa bafta in viata :****

.

la gente esta muy loca.

gabi, simona, mitz, teodora, cristiana, sami, razvan, eugen, mirela, sandra, mihaela, mady1, scooby, bebe, aurel, laura, teodor 1, mihai, mady2, ancutza, ioana, iolanda, c.m., cristina, alexa, ciobo, elena, bebe, oana, george.

🙂

AAAAAAAAAAAA si un mesaj foarte frumos DE PE TRICOUL MEU LEGENDAR, PERSONALIZAT. multumesc doamna !

keep it that way as i know you, and with your courage and confidence in yourself you might one day save the world…
may all your dreams come true.
you will always remain my friend wherever in this world you may be.

APROAPE la fel de legendar ca si mine.

2 gânduri despre „and the legacy lives on.

  1. ma bucur colegu k ink nu ne-ai uitat nici pe noi cei kre am fst la 10 F …>:D<:* bafta la bac si sper s apastram legatura in continuare:X

Lasă un răspuns

