raise your glass.

da.
saptamana asta, in ‘viata unei legende’.

legenda si ai sai colegi de clasa s-au pregatit pentru banchetu’ dă la bulgari. de ce sa mergem la bulgari? din acelasi motiv pentru care parintii si bunicii nostri stateau cu furculite infipte in televizoare ca sa prinda canalul bulgaresc. adicătelea, acolo totu’ arata bine si e ieftin. e frumos la bulgari.

am plecat vineri dimineata, am ajuns pe la 12, si nah, bulgaria asa ca tara, din ce-au vazut ochisorii mei, arata chiar un picuţ mai rau decat a noastra. Ruse, la fel, din ce-am vazut, pot spune ca un cimitir are o panorama mai atragatoare. am trecut prin Varna, Varna arata bine, ceva mai bine decat Ploieştiul, iar cand am ajuns in statiune, ay caramba. foarte frumos.

am stat la hotel bolero, detaliu insignifiant. daca va duceti, sa stiti ca e frumos. desi nu am avut de baut prea multe din partea hotelului (inaintez pe aceasta cale o plangere legendara), faptu’ ca esti intr-o companie buna si ai si cate ceva la indemana inving micile inconveniente. nu-i asa?

ma rog, ideea postului meu nu era sa ma plang de faptu’ ca nu ne-a dat bolero dă baut, ci faptu’ ca eu jelesc de vreo 3 ore aicişa si nu ma opreste nimeni.

and when we buried him beneath the willow,
the angels sang a whiskey lullaby.

we laid her next to him beneath the willow,
while the angels sang a whiskey lullaby.

un pic de… vulnerabilitate.
in aceste momente MĂ ADOR.

Un gând despre „raise your glass.

Lasă un răspuns

