1.0

ha! da.
1.0 aparea pe tabela aia de la Montreal, cand Nadia Comaneci a scos prima nota de 10 din istoria gimnasticii. 1.0 vreau sa scrie si-n dreptul numelui meu, pe listele alea de la bac. 1.0.

de ce?
de-al dracu’ ce sunt.
adica cum. sfinte. ma gandesc, cum e posibil ca anumite personaje care, fereasca, nu reusesc sa scoata pe gura mai mult de 3 cuvinte, incluzand ‘fă’ si ‘bă’ pe-aici sa fie, in teorie, mai istete decat mine, pentru ca stiu sa adune niste numere and shit? NO. watch me. people have expectations. i have expectations. si señor. watch me being, officially, smarter than you.

Image and video hosting by TinyPic

so, no more sitting on my ass and waiting for things to come. da. de fapt m-am pus pe treaba la mate si la geogra de ceva saptamani incoace. the fact that i’m going to be officially smarter than you, with only two months of full studying, damn, that’s even more humiliating for your four-year-studying-fat-asses. HAHAHA, BLESS YOUR SOUL.

postarea asta e furioasa tare, si nu stiu pe cine mi-a picat mie. ma rog, aceia care o s-o citeasca, sa stie ca nu-i pentru ei. si ca veni vorba de fat asses, damn, ma cam obisnuiesc cu al meu si nu prea-mi place. VasiSkinny has to be brought back to life! yes sir.

NOW I HOPE YOU’RE HAVING THE TIME OF YOUR LIFE,
BUT THINK TWICE, YEAH, THAT’S MY ONLY ADVICE.

holy shit, you look GOOD.

Image and video hosting by TinyPic

ce-mi plac gif-urile. : ))

Lasă un răspuns

