run fast!

da. dupa o saptamana si jumatate in care, nu prea stiu de ce, am mancat cat am putut de mult, m-am decis ca e vremea sa incep diverse activitati sportive, ca tot a venit primavara. dracu, m-am ingrasat trei kilograme. sa ne-ntelegem, n-ar fi o problema faptul caaa am mancat mult, cat este o problema faptul ca eu, de mananc o firimitura de paine, pun 100 de grame pe mine.

asa, revenind la activitatile sportive, da, de maine ma pun pe alergat. si postit. de fapt, am tinut post de astazi. nu ca-mi pasa mie de religie sau asa, dar deh, nu tu oua, nu tu lapte, nu tu ciocolata alba cu migdale aaaaaaa, nu tu multe chestii care-n mod normal iti latesc soldurile si-ti fac un fund mai mare decat al lui nicki minaj.

sa vad cat ma mai tin picioarele. anu’ trecut, mergand pe bicicleta, am doborat 11 kilograme. anul asta, alergand, vreau sa dobor macar 6.

mens sana in corpore sano!

*credits for title.

Lasă un răspuns

