sunt lenes.

o recunosc si cu voce tare, si mai nou si-n scris, acum. sunt o fire a naibii de lenesa. mai am 2 luni pana la bac, as putea invata ceva pe ici pe colea dar nu prea vreau, si am descoperit, de-a lungul a 12 ani de scoala, ca pana la urma de scris teme si cacat imi place sa scriu, atat ca imi ia mult pana deschid caietele. cand m-apuc de scris, dedicat artei mele, nimic nu ma opreste.

ce-am mai facut zilele astea? lucruri. v-as putea spune pe unde-am mers zilele astea, cu cine, si ce-am facut. as putea transforma postarea asta in ceva cu care tu, cititor bun ce esti, nu ti-ai pierde absolut deloc timpul. dar parca tot stai si-astepti sa citesti ceva interesant, si n-apare. as putea povesti visul meu de-aseara, isuse ce vis am avut. dar, cititor, probabil ca te-ai simti ofensat, sau eu stiu? nu mi-ar sta in fire sa scriu ce-am visat. stiu ca ce-am visat se leaga de ce-am ‘experimentat’ lately, dar cum nici asta nu pot spune…

blogul asta, am fost odata ca niciodata tare dedicat. scriam cate-o postare pe zi. am ajuns la punctul in care parca nu prea-mi pasa, sau… e lenea. hai sa vad pana unde pot duce postarea asta.

neah, cred c-aveam nevoie doar sa spun ca sunt lenes.

stiu ca inca astepti ceva interesant. si eu, unul, sper sa vina.

3 gânduri despre „sunt lenes.

Lasă un răspuns

