romanii au talent – semifinala 3.

20:50, incep sa scriu postul asta in prima pauza de publicitate. Live Text. LIVETEXT. fitze.
asa. primele doua semifinale ale show-ului protevist ‘romanii au talent’ au fost misto. un show de televiziune fain, la standarde deasupra celor obisnuite show-urilor de pe la noi.

dintre cei care au prins finala in urma celor doua semifinale am si un favorit absolut, Adrian Tutu. nu stiu de ce, dar cand a cantat in semifinala, am simtit asa o emotie ciudata. foarte interesant. in finala s-au mai calificat Narcis Ianau, pe care nu-l suport si ah, doi soti (Luca-i numele lor comun, el o invarte pe ea ca pe un titirez care pica la pufuletii cu surprize gusto), trupa Balance (doi tipi muschiulosi, aratosi, care se tin in maini reciproc, mi se pare foarte frumos ce fac ei pe scena), Alina si Cristina (doua fete foarte talentate care-mi plac extraordinar de mult, pe Cristina o stiu de la Megastar :D), si o trupa de dans, Akikai, care nu mi-a spus extraordinar de multe dupa a 2-a semifinala, dar dintre ei si micul Michael Jackson pe care nu l-am suportat, ii aleg clar pe ei.

asaaaaa. in seara asta Andra arata extraordinar. mi se pare foarte frumoasa fata asta. 🙂
sa-i dam drumul cu parerile mele deosebit de relevante.

Clevers – trupa de dans feminin din Timisoara. mindblowing mi s-au parut. super muzica, energie, tot. au votul meu sufletesc (cel putin) pentru finala. nu stiu daca o sa le votez, un euro saizeci si ceva mi se pare muuuuuult. apreciate de juriu, fetele.

tocmai ce-au terminat acum Acromystic. cum n-o fi cazut fata aia in cap nu pot sa-mi dau seama. eu as fi picat peste jurati numa de emotionat. fantastic. cred ca am o slabiciune pentru felul asta de numere si sper sa fie cat mai sus in clasament oamenii astia doi (pereche nu doar in acrobatii si dans, ci si in viata reala) 😀 si foarte frumoase costumele lor! iata ca nu primesc doar aprecierile mele, ci si ale juriului. 🙂

sa vedem… Marian Vasilescu, student, Drobeta Turnu Severin. cantaaaaaaa ‘Hero’ a lui Enrique Iglesias. ah, ce melodie frumoasa. si canta de 300 de ori mai bine decat latin lover-ul. :)) awwwwwwwww. my heart is melting. haha ce tare, a dat-o pe populara vreo 30 de secunde :)) Andra tot un ranjet. frumos moment. juriul e la picioarele baiatului, si pe buna dreptate. parerea lui mihai petre, mhmh, destul de obiectiva, pentru ca, intr-adevar, voci la ‘romanii au talent’ sunt destule 😀 eh! sper sa prinda finala domnisorul Marian.

Rebeca Maria Neacsu. doamne ce fetita gingasa, si ce accent simpatic are. 7 ani. un astfel de talent, voce, la o asa varsta, se pisa pe Ianau cu gratie. cam atat am de spus. copilul o s-ajunga departe! aaaave mariaaaa… si ce par, si ce coerenta e! uuu, Mihai! imi place jurizarea ta. :))

Daniel Borsan.

gabi: asta ce talent mai e?
Deea.: nush
Deea.: un dement
gabi: :))
gabi: ce penibil

AHAHA ANDI, i-a spus ca e de finala, dar nu la ‘Romanii au talent’ ci la ‘Ce se intampla doctore?’ =)) cat de tare. cine l-a bagat in semifinala pe omul asta?

next.

Alma Boiangiu. 19 ani, Bucuresti. un moment foarte frumos, la pian, al fetei. voce sensibila, puternica, tot tacamul. Alma a cantat, pentru curiosi, jewel – foolish games. sper sa nu fie un alt talent care sa se piarda. 8-|

Lorenzo Cristian… magicianul. nu am fost atent la nume. intrigant numar, ca toate cele din magie. Mihai Petre parca l-ar vrea in finala, eu parca nu. nu stiu, nu cred ca ma captiveaza indeajuns… au fost si mai buni. zic.

Roxana Ioana… 13 ani. o fiinta foarte flexibila, terifiant de flexibila… frumos moment, nu stiu cat talent e… dar frumos.

Transylvania Voces… nu mi-a placut in mod deosebit momentul lor. simpatic si cam atat. talentate, i’ll give them that.

Cosmin Agache. beatbox, zgomote ciudate facute din gura… cred. dinamic moment. 😀 me gusta. cred ca cere ceva indemanare si simt ca sa poti face asa ceva.

DFC au fost o_o. foarte tare moment, si nu stiu, mi s-a parut naspa ca trupa lor a ramas decimata… but the show must go on.

Stefan Florescu, Vaslui, face scheme cu mingea, si le face bineeeee. Iti trebuie ceva echilibru pentru treburi din astea, zic si eu. mi-aduce aminte de mine, o legenda vie a sportului… am tinut la un moment dat 363 de duble pe cap fara ca mingea sa cada vreun moment. 😀 eeee. :>

buuun, Stefan a fost ultimul concurent, peste ceva zeci de minute o sa aflam care sunt finalistii din semifinala a treia, cei care vor merge in finala ‘Romanii au talent’ de pe 25 aprilie. haaa. 😀 zic eu ca in afara de Dracula, oricine ar putea prinde finala. si nu m-ar deranja. sa vedemmmmm.

In marea finala de pe 25 aprilie, merg

Stefan Florescu – baiatul cu mingiile, locul 1 din semifinala :\
Cosmin Agache – beabox-ul locul 2…
Rebeca Neacsu !

nu zic ca Stefan nu merita un loc in finala, pe undeva, dar m-a surprins locul 1. juratii delibereaza intre locul 3 si 4, Rebeca Neacsu si DFC… Andi a ales-o pe Rebeca, la fel si Mihai Petre!

😀

o semifinala foarte buna. imi pare rau de Clevers, Acromystic, Marian Vasilescu (=((), Alma Boinagiu, Roxana Ioana, DFC… dar 😀 asta fu.

Lasă un răspuns

