romanii au talent – semifinala 1.

da, da, m-am decis sa ma uit si eu la emisiunea asta pe de-a-ntregul. ha.
de regula nu prea ma uit eu la tv, deci cand extraordinara mea prietena mitz mi-a recomandat sa ma uit la ‘romanii au talent‘, i was like

mm ok. no.

daaar, vinerea trecuta, s-a aprins scanteia dintre mine si emisiunea asta. m-am uitat la o ora, cam asa, pe sfarsite, si mi-a placut. emisiunea cauta romani talentati, cam asta e. ma rog, mai e cineva care nu s-a uitat la emisiunea asta? nu stiu, nu cred.

da. deci ce-mi place. imi place juriul. imi place andi moisescu, imi place andra (tare carismatica ea asa si talentata nici nu-ncape discutie), imi place si mihai petre, care oricum probabil c-o sa moara pe un scaun al pro-ului sau pe holurile televiziunii, intr-o pauza de publicitate al sezonului 35 al ‘dansez pentru tine’. sau, eu stiu? imi plac si prezentatorii, si imi place si faptul ca situatia sociala a concurentilor este, aproape pe de-a-ntregul, ignorata.

si m-am uitat. cu sticla de mountain dew la 2,5 pe-o parte, cu niste napolitane joe pe cealalta. intro-ul, momentul prezentatorilor care-ncearca sa fie amuzanti, ha. bartos e funny, smiley la fel, i’ll give them some credit.

asa, prima semifinala a adus 12 concurenti, fie concurenti pe cont propriu, fie cupluri, sau grupuri. astfel.

1. Titanii Funky Fresh – dansatori… funky. foarte veseli, energici, and so on. mie mi-au placut. nu m-ar fi mirat daca ajungeau in finala. problema la concurentii ce danseaza in showul asta este aceea ca sunt foaaaarte multi dansatori. deci, cam complicata treaba.

2. Narcis Iustin Ianau – mie nu-mi place. stereotipul romanului umil, care pleaca de jos si-ajunge sus si VAI CATE LACRIMI IMI DAU. not. au fost 10 sezoane de ‘dansez pentru tine’, as fi vrut ca macar ‘romanii au talent’ sa nu fie o… extensie a emisiunii respective. ei bine, cum ma astept eu asa ca individul asta cantaret de prima mana sa castige concursul, nu stiu ce sa zic. as vrea sa castige ceva frumos, ceva care sa ma impresioneze. da’ cum opinia mea, in cazul de fata, e cam diferita de cea a majoritatii, nu stiu ce sa zic.

3. Ana Maria Sandu – o tanara din Piatra Neamt care a cantat ‘careless whisper’ la saxofon. foarte misto. m-a enervat juriul care i-a sugerat sa fie un pic mai sexy. cum dracu’ sa fie mai sexy de-atat. ar fi vrut sa se dezbrace si de rochita aia, ce era, in timp ce tinea saxofonul intre picioare, lierally? repet, mi-a placut Ana Maria.

4. Marius Ionita – un domn tare amuzant care-a cantat la tobe in timp ce dansa step. alt moment care mi-a placut. nu m-ar fi mirat, la fel, dac-ar fi ajuns in finala.

5. Viorica si Emil Luca – un cuplu carismaticccc, domnul Emil a invartit-o pe doamna Viorica de vreo 400 de ori, nu mint, jur ca ma luase ameteala uitandu-ma la ei. si ce m-a surprins si mai tare, doamna asta zambea permanent in timpul invartelii. like… wtf. mi s-a parut c-au exagerat putin totusi cu astea 400 de piruete, gen, daca acum faci 400 de piruete, in semifinala te duci pana la 1000? o sa dureze ceva.

6. Paul si Virgil Paunescu – eu nu-nteleg cum au ajuns in semifinala. cine doamne iarta-ma i-o fi dus acolo, nu-mi dau seama. absolut hilar. din fericire nu recreem efectul ‘jedward’, pentru ca nu s-au calificat in finala. asta ar fi lipsit. pentru cine nu stie cine-s jedward, cautati pe youtube.

7. Bernadette si catelusa Vanda – foarte dragut moment. un caine cu siguranta inteligent. intrebarea mea este, ce-ar fi facut cainele cu 120000 de euro?

8. Reka si Stefan – cuplu de dansatori, cuplu si in viata reala. dansatori, mie mi-au placut, si mi-a parut rau ca n-au prins finala. 😦

9. Mihail Camarascu – avocat, cantaret amator. varianta lui Ianau la varsta a 3-a, doar ca domnul avocat arata semne de ceva inteligenta. NEXT.

10. Florin Harsan – vaaiiiii jur ca-mi tremurau asa degetutele de la picioruse uitandu-ma. mi s-a parut genial momentul. tipul asta tundea la o viteza extraordinara. foarte foarte tare. cum doamnele de varsta a 3-a erau probabil prin bucatarie… bucatarind, Harsan n-a prins finala. shame.

11. Rares Deac – uhlala. mi-a placutttt momentul. nu-i cine stie ce talent, sa ai un abdomen lucrat, nu. dar conteaza si ce stii sa faci cu armele din dotare, ha. un moment placut! probabil ca gospodinele, ha, au facut infarct si nu s-au trezit sa mai voteze. shame.

12. Ballance – aka doi dansatori foarte muschiulosi, ha, care se tineau in maini si care m-au lasat cu gura cascataaaaa. intr-adevar, frumos moment, iar gospodinele s-au trezit la momentul potrivit, sa voteze voteze voteze!!!!!

asadar, in finala s-au calificat Ianau, pe care eu unul nu-l suport, Ballance (<3), siiii pe locurile 3 si 4 in voturile telespectatorilor s-au clasat cuplul piruetist (Viorica si Emil Luca, la care ma asteptam sa ajunga pe-aici), si, total neasteptat parerea mea, tipa cu catelusa. juratii au ales, si zic c-au facut bine, cuplul piruetist.

hm. imi pare rau de ceva concurenti. Rares Deac, Florin Harsan, toti cei care-au dansat, Ana Maria Sandu.. aveau un talent al lor. da' ce sa-i faci, suntem un popor din cale-afara de talentat. ha.
a, ceva ce nu mi-a placut, cine avea nevoie de Florin Busuioc in emisiune? gen. cand tipul asta a participat la emisiunea aia din Spania, 'Hijos de Babel', si-a castigat, i swear to god, no one gave a shit about him. in Spania. pe-aici vad ca e vedeta.

EN FIN. maine seara, semifinala a 2-a. in semifinala asta n-am votat, consider ca un euro 69 e un pret cam piperat si il economisesc pentru altcineva. am pus eu ochii, am pus.

see ya.

2 gânduri despre „romanii au talent – semifinala 1.

Lasă un răspuns

