i keep going right back to the one thing that i need.

si punct.
.

e ciudat. trebuie sa discut cu cineva despre problemele astea. dar nu vreau. daaaar, prin faptul ca scriu postarea asta, cersesc practic ajutor.
nu-i asa grav. asa-s eu pana la urma. prost. pentru cei care citesc asta si se intreaba

is this dude on drugs?

raspunsul e

nu.

much worse i guess.

:(.
urat.
asa. pana una alta, ascult o melodie incredibil de faina si ascultandu-i versurile, am chef asa de o plimbare noaptea. vreau un oras ca afara. vreau sa invat pentru bac si sa nu mai am impresia ca stiu tot.

da ba pana la urma ma enerveaza treaba asta. io n-am nevoie sa invat pentru bac. na c-am spus-o. pentru personajele care-si dau ochii peste cap gandindu-se ca treaba asta e imposibila, go fuck yourselves. pentru personajele care se gandesc ca trebuie sa mai repet cate ceva la geogra si la romana, total de-acord. o sa repet cand o sa am chef. cel mai probabil cu o saptamana inainte de bac. e vina mea ca am citit toata lectura pentru bac, am toate comentariile facute, le mai si stiu, iar geografia mi se pare plictisitor de usoara -> n-am niciun interes in a ma holba pe-o harta pe care o s-o retin in 30 de minute? hai doua saptamani. dar de-aici pana la cat se streseaza cate unii tocind scoarta cu scoarta, sfinte, niciodata n-o sa ma vada cineva stand cu un caiet in mana mai mult de-o ora, asta daca n-am ce face altceva. ma plictisesc. iar pentru personajele care se gandesc ca-s bata la mate, nu stiu ce sa le spun. (erata: variantele de bac mi se par suspect de usoare, materia de la clasa e cea problematica), dar facand ceva la mate de bunavoie si nesilit de nimeni, la fel, nimeni n-o sa ma vada. (de nebunavoie si silit de cineva imi fac tema pentru pregatire). asa-s eu. ma cam las in voia mea, dar de obicei, cel putin in chestii legate de scoala, eu castig. este un fapt irefutabil.

pa. ignorati prima jumatate a postului !!! i’m on drugs.

Un gând despre „i keep going right back to the one thing that i need.

Lasă un răspuns

