crazy.

maybe i’m crazy
maybe you’re crazy
maybe we’re crazy
probably!

nu suntem toti nebuni, intr-o oarecare masura? cu totii avem ‘dramul’ nostru de nebunie. unii dintre noi avem anumite ‘fixuri’, fara de care nu putem face lucruri, ‘fixuri’ care ne scot ochii din orbite in momentul in care descoperim ca fixul nu e fix.

eu… am ceva fixuri. nu ma pot uita la un film daca nu e intuneric in camera, sau… nu prea pot scrie fara muzica. dar cred ca nebunia mea e cumva ‘interioara’. nu-s vreun artist nedescoperit, pana acum cineva mi-ar fi auzit glasul si-as fi devenit mare, sau cineva ar fi citit blogul asta si s-ar fi gandit ca nu mai exista alte 492818573721 bloguri la fel, in care un acelasi numar mare de persoane exprima cam aceleasi idei cu ale mele, in alte cuvinte, si poate chiar mai bine.

de ce e nebunia mea interioara? pai, nu stiu. o simt ca-i acolo. cand o sa iasa la iveala? simt ca o sa iasa curand, curand… cum o sa se manifeste? pai, people should fear me. nu stiu, cred ca ce-a fost pana acum din partea mea, o sa vina pana acum inzecit. some will love it, some won’t. i will, no matter what. i am so damn tired of sittin’ around and waiting for this hand to just lose this gypsum that’s stopping me from everything.

o da, englezul din mine. cred ca mi-ar veni mai usor sa tin blogul asta in engleza. nu cred c-as pierde multi cititori, ha. am i right? yes, so i thought.

gabi, show ‘em how it’s done. show ‘em bitches that the car did hit you good!
ha, just in case, ma simt bine. nu luati in serios ce-am scris mai sus.

but we’re never gonna survive unless
we get a little crazy
no we’re never gonna survive unless
we are a little…

3 gânduri despre „crazy.

  1. gabi pot sa zic ca-mi plac si melodiile si ce-ai scris in blog…la faza cu cititorii, cu engleza…ei bine gabi…o piezi pe MITZ :))))) definitiv…citeste primele 3 cuvinte si inchide, zice ca-au venit chinezii ;;)….dar sunt de acord cu tine cu nebunia…chiar reflectam azi pe tema asta 😕

Lasă un răspuns

