mercy on me (2).

me again. frumoasa zi, as iesi la o plimbare, daaar.
dar.

ma intreba cineva ieri daca vad cumva viata cu alti ochi dupa accidentul asta. si… curios sau nu, nu. nu mi se pare ca m-as fi schimbat in vreun fel, desi poate-ar fi cazul sa nu mai fiu atat de… detasat, da, asta-i cuvantul potrivit.

nu stiu, am raspuns ca, probabil de pateam ceva mai grav, intr-adevar, as fi privit lucrurile altfel. dar, din fericire, o amarata de masina n-o sa ma tina pe loc. si nici n-o sa-mi deschida ochii. sau, poate-i am deja deschisi.

si ma-ntreb, ce-ar fi trebuit sa patesc ca sa-mi schimb viziunile despre viata? neah, mai bine lasa. doar imaginandu-mi imi fac rau.

ca o cu totul alta idee, desi tot accident-related, nu stiu cum o sa mai trec eu, ditamai legenda, strada. daca pana si eu simt ca mi-e teama doar cand ma gandesc la o trecere de pietoni. mama s-a oferit sa ma ajute, cand o sa-mi revin si-o sa ma duc la scoala, da’ ce dracu, nu-s suficient de mare ca sa trec singurel pe trecerea de pietoni ? oi fi. ramane de vazut.

ha. s-aveti o zi frumoasa frumoasa!

Un gând despre „mercy on me (2).

  1. Acelasi lucru mi se intampla si mie de vreo 4 ani. Imi este frica de masini, sa trec strada de cand eram clasa a 8 a si intrat un individ cu masina in alta in care ma aflam si eu ;))
    Am unele momente in care stau si 5 minute sa trec strada, dar la un momen’dat vei uita.

Lasă un răspuns

