mercy on me.

ha, au trecut aproape doua saptamani de cand n-am mai deschis pagina asta ‘add new post’ de pe simpaticul meu blog.
m-a sictirit bloggingul? nu, imi place. imi place sa postez ceva cand am chef, imi place sa scriu.

ce s-a intamplat atunci cu dragul de mine?
dupa cum stiti, multi dintre voi, iar cine nu stie, sa afle, am fost lovit de-o masina.
FATALITATE.
joi dimineata, pe cum mergeam spre statia de autobuz, traversez frumos pe trecerea de pietoni, ca un om civilizat ce sunt, o babeta se decide ca mi-ar sta mai bine intr-o ambulanta decat in autobuzul spre ploiesti, si pac bum bum.

m-am trezit la 11, la spital, inconstient. creierul mi-a revenit repejor in simtiri, din fericire.
asa, la spital… am stat internat o saptamana, joi-joi, timp in care m-am pus un pic pe picioare (merg, un pic stramb, dar merg), iar postarea asta, ca un blogger dedicat ce sunt, o scriu, desi mana dreapta, operata si gipsata fiind, ar putea sa se opuna oricand.

o sa stau pe-acasa vreo 3 saptamani, timp in care o sa tot am timp de scris pe-aici.
mda.
pai. as vrea sa multumesc (cliseic) persoanelor care m-au vizitat la spital. ma iubiti si va iubesc, va pasa si-mi pasa de voi.
as vrea sa multumesc persoanelor care m-au sunat, au avut ganduri de bine etc., or conta si alea. colegilor de clasa care vineri au fost foarte simpatici cand i-am vizitat, le multumesc si acelora dintre ei care nu m-au bagat in seama nici macar faţă in faţă (cine are nevoie de urari de bine de la individa aia oricum?) si ETC.

ce-o sa fac acum? am liber vreo 3 saptamani, deci… lasati linistea sa vina la mine.
i’m still a legend, ha.

13 gânduri despre „mercy on me.

  1. Ma asteptam ca lipsa sa se datoreze unei chestii toal diferite, vacanta la inceput de semestru, concediu de odihna/distractie or smth like that. In primul rand imi pare rau pentru cele intamplate (cliseic). Cica de obicei trebuie sa le para rau doar acelora care au produs accidentul. Acum urmeaza sa ma justific. Mie imi pare rau pentru ca oamenii care nu gresesc cu ceva anume sunt pedepsiti astfel. Cu sanatatea nu prea e de joaca, asadar sper sa te refaci complet in aceste 3 saptamani cat vei sta acasa. Sa ai grija de tine! >:D<

  2. 😦 Imi pare rau sa aud asta Gabi… vorba cuiva de mai sus, ai grija de tine sa te refaci complet ca dupa aia sa o iei din loc cu forte proaspete. >:D< Insanatosire grabnica!

  3. Pingback: „Trăiește ca și când ai muri mâine. Învață ca și cum ai trăi veșnic.” « Gânduri rupte din mine

Lasă un răspuns

