self. self. self.

fuck. fuck. fuck.
i. i. i.
me. me. me.
you. you. you.

inca o chestie pentru care ma ador, ha. i’m not afraid to speak my fuckin’ mind. this, little wanker, is something you’ll have to learn from me.

fuck. fuck. fuck.
i. i. i.
me. me. me.
you. you. you.

cateodata as vrea ca mama, ha, sa nu-mi dea atat de multa libertate, in sensul de ‘faci cum stii, am incredere’. sau cel putin asta simt eu. nah, sunt confuz.

fuck. fuck. fuck.
i. i. i.
me. me. me.
you. you. you.

urasc zilele astea, ba. frigu’ dracu’ cum n-am mai vazut. am o stare extrem de proasta. ha. si nu stiu, n-am chef de regula, da’ ca zilele astea nu mi s-a mai intamplat. cred ca, cumva, ma auto-sabotez.

fuck. fuck. fuck.
i. i. i.
me. me. me.
you. you. you.

you’re fuckin’ perfect to me.

Lasă un răspuns

