concert shakira in romania – 7 mai!

tocmai anuntat pe pagina de facebook a artistei 😀 in cadrul turneului de promovare a albumului ‘sale el sol’, ‘sun comes out world tour’

http://www.facebook.com/shakira

5 May – Budapest Arena, Budapest, Hungary
Fan Club pre-sale – Wednesday, 23 Feb (10am) – Thursday, 24 Feb (12am)
Public on sale – Friday, 25 Feb (10am)

7 May – Palace Square, Bucharest, Romania
Fan Club pre-sale – Wednesday, 23 Feb (10am) – Thursday, 24 Feb (12am)
Public on sale – Friday, 25 Feb (10am)

9 May – Belgrade Arena, Belgrade, Serbia
Fan Club pre-sale – Wednesday, 23 Feb (10am) – Thursday, 24 Feb (12am)
Public on sale – Friday, 25 Feb (8am)

11 May – Stozice Arena, Ljubljana, Slovenia
Fan Club pre-sale – Wednesday, 23 Feb (10am) – Thursday, 24 Feb (12am)
Public on sale – Friday, 25 Feb (8am)

17 May – Atlas Arena, Lodz, Poland
Fan Club – Wed Feb. 23 (10am) – Fri. Feb. 25 (noon)
Public on sale – Saturday, Feb. 26 (10am)

10 June – See Rock Festival, Graz, Austria
Fan Club pre-sale TBC

7 mai, bucuresti. biletele vor fi puse in vanzare incepand de vineri, 25 februarie. 😀
LOCA, LOCA, LOCA.

4 gânduri despre „concert shakira in romania – 7 mai!

  1. eu te invit la ziua mea si tu te duci la shakira. shakira te asculta ma p tn?sau tu pe ea? e cam naspa asa.. sa o asc doar tu,tu sa nu fii ascultat..pff…

Lasă un răspuns

