clue (less).

haaaaaaaaaaaaaai. hi.
still alive, yes. de fiecare data cand ies dintr-o vacanta, intru intr-o stare, vai, de nedescris asa.
cuvantul de ordine? ‘lene’.

~lene.
~
lene.
lene. ~

dadada. si desi sunt lenes, la scoala cel putin lucrurile-mi merg bine, cat mi-or mai merge.
cat de lenesi sunteti voi? eu as putea fi definitia umana a lenei. astazi m-am decis sa nu mai fiu lenes. m-am trezit cu gandul asta. de fapt, mama m-a trezit, ca sa plec dracu’ la scoala. alarma mea, nu stiu ce s-a intamplat cu ea, dar in fine, revin la lene.

am zis ca de astazi nu mai sunt lenes. de ieri adica. e 00:37. asa. si… la scoala n-am fost lenes. am avut engleza. nu stiu ce sa zic, oare blogul asta e urmarit de certe entitati de prin liceul meu? ma rog, ca sa fie foarte clar pentru toata lumea care desigur se intreaba, ora de engleza e naspa. tot ce tine de ea o face naspa. aproape ca m-am plictisit de cele trei mii de compuneri cu aceeasi tema pe care le-avem de facut, iar faptul ca o enervez (o enervez oare?) intr-atat de tare pe profa incat imi da compuner(oaie)i suplimentare nu face decat sa-mi dea o satisfactie interioara si sa-mi hraneasca ego-ul. de ce? pentru ca pot sa le fac, ha. ma rog, ideea acestor trei mii de randuri scrise este ca ora de engleza e cam naspa asa. eu stiu?

incep, datorita orei de engleza, sa am ganduri negre cu privire la sanatatea mea mintala.

sa mor daca va mint.

cred ca am eu niste probleme, undeva sus la rotite. dar sa nu intram in detalii, oricum simt ca am intrat destul, si entitatile sunt peste tot. va dati seama daca una din entitati ar citi ce-am scris? doamne, ce m-ar astepta. cre’ ca as fugi eu din clasa. asa-i ca mi-o caut cu lumanarea?

numar de cuvinte scrise in postarea asta, 321. dar ce-am scris pana acum.

rezumand, ora de engleza e naspa.
a, si incepusem ceva cu lenea. da. am ajuns acasa de la scoala la ora 13, extenuat desigur dupa atata proces intelectual, si m-am culcat ca un bou pana la 18. si tot as mai fi dormit. acum e 0:42 si-s hiperactiv. desigurrrrrrrrrrr. nu, ma bag in pat. mi l-am facut deja. urmeaza sa visez ingerasi. amin.
si-s lenes. sunt o lepra. o putoare. nu stiu unde-o s-ajung. astazi cand m-am trezit, whoa, ca m-apuc de teme. n-am atins pixul, caietele, pana la 21. am scris 30 de minute, m-am plictisit.

stiti, nu-s mereu lenes. adica am perioade cand mama-mama, rup pixu’ ala scriind. perioadele alea se-ntampla in zile insorite, si caldute asa. atunci, neuronii mei abunda in prosperitate. trebuie doar s-astept zilele alea insorite.

ca tot veni vorba de vreme, si deh, meteorologia imi place de numa, ce frig e la 6 dimineata, dragul meu blog! vaaaaaaaaai. da, acum plec la 06:15 de-acasa, si mi se pare scandalos de devreme. pana acum 3 saptamani plecam la 05:45, si ma gandeam ca e ceva perfect normal.

observ o chestie la mine… care nu stiu sa ma sperie, sau nu. cred c-am mai crescut, cumva. acum 3, 4 ani, aveam o gandire din aia, ‘there’s a revolutionary in the room!’. credeam ca pot schimba lumea, cu un trosnet din degete pot muta muntii, si n-aveam increderea pe care o am azi in mine. nu puteam suporta manelistii, de exemplu. astazi nu mai imi pasa, sunt complet tolerabili. cred c-am ‘invatat’ cumva sa accept ca sunt oameni si oameni pe pamantu’ asta, si-s si eu unul din ei. sau m-am prostit de tot. sunt on om, atat, un om. nu trebuie sa cer mai mult de la mine decat imi pot oferi, nu? si cred ca fraza asta duce din nou la ideea mea… cum c-as fi lenes.

whatever. tot postul asta e un whatever total. pnm. m-am gandit sa mai scriu si eu ceva, sa mai atrag si eu un cititor, doi, pe langa cei trei pe care-i am. si deh, arata mai fain home page-ul cu un post d-asta lung in prim-plan, decat un post despre cat de gay e melodia noua a gagai.

apropo, sunt in love. (a se citi ‘love’, insist). daaa. 8-> marturisesc ca e frumos s-adormi asa, gandindu-te la maine cu alti ochi. zau. o tragere de piept adanca, dupa care strangerea pernei, in lipsa lui love. hihihih. hahahah.

falling in love again, never wanted to…
what am i to do, i can’t help it.

*wink wink.
wink wink.*
wink * wink.

ador riscurile. 😀

i know that time don’t heal, it kills

you’re giving me the chills.

o.

ma duc sa strang perna in brate.
ma duc sa vad de are ate,
o sa ma duc sa-mi iau un mar,
mi-e dor de firele de par.

COMPOZITIE PROPRIE! sunt bun? sunt, ce dracu.
I AM THE LEGEND.
vorba christinei aguilera, zeita muzicii de pretutindeni.

let us not forget… who owns the throne?
you do, gabby.

a, da… cred ca mai am niste probleme si cu ego-ul. dar asta, intr-o alta postare.
862 de cuvinte. ideea acestui post…

?
?
?
?

000000000000000000000000000000.

ma MANIFEST.

4 gânduri despre „clue (less).

  1. :P..m-ai facut sa rad..
    aseara cica invatam ,mi s-a facut somn..imi zic ca is in stare sa dorm doar o ora si dupa sa ma trezesc super fain..pun alarma ,adorm imediat si uhuuuuu ma trezesc azi la 8 fara un sfert :)lene shht

  2. Esti tare! :)) Sunt si eu in stari din astea, dar atunci prefer sa citesc bloguri decat sa scriu. Mi-e prea lene sa scriu, iti dai seama. 😀

    Imi place blogul tau. E senzational. Iar ego-ul tau.. e uber-mare. 😛 E sexy. xD

Lasă un răspuns

