without you i’m out it.

astazi, de fapt in seara asta, m-a ‘lovit’ un plan, ha.

m-am gandit ca n-am nevoie de drama. m-am gandit ca am nevoie de furculite si de linguri pe care sa le indoi, exact cum faceau magicienii in trucurile de la tv, acum ceva vreme. furculitele si lingurile erau usor de indoit de catre orice posesor a doua maini functionale, dar mie, la varsta aceea, desigur ca mi se parea destul de complicat.

pana cand, acum cateva zile, am ales o furculita, la intamplare. mi s-a parut draguta. am luat-o in maini, s-a uitat la mine, si ma implora parca sa o folosesc doar pentru scopul existentei ei, acela de a ma ajuta sa mananc fara a arata ca un salbatic. si am fost de acord, initial.

am mancat cateva ore cu furculita, nu exagerez. dar zilele au trecut, si, desi nu erau alte furculite prin preajma, care sa-mi faca cu ochiul, am lasat furculita asta sufletista deoparte. departe si deoparte.

sufera furculita? nah, si eu sunt infometat. si planul e de a-mi alege cat mai multe furculite vesele, cu care sa mananc o data… de doua ori (!), si pe care o sa le depozitez apoi intr-o cutie. minge de fotbal ? exista o singura furculita pe care stiu ca n-o s-o pot indoi vreodata, pentru ca a dracu’ furculita e puternica. dar, cine-s eu sa ma dau batut?

jur ca initial mi-au placut lingurile. sau, trebuiau sa-mi placa.

*tell me you pushed me into the coffee table so i can push you off me.

5 gânduri despre „without you i’m out it.

  1. imi place mult de tot blogul tau ..gandurile tale ,planurile tale ,frustarile tale si alte mici bucurii..
    si nu in ultimul rand : muzica pe care o gasesc intre paginile tale.
    felicitari.

  2. Sunt suparata pe furculite de cand preferata mea m-a „tradat”. Eu desfac borcanele cu furculita pana „prind aer”, ca apoi sa le rotesc capacul, altfel nu am putere sa le deschid. Intr-o zi, furculita mea si-a indoit dintii din cauza unui capac. De atunci m-am razvratit impotriva furculitelor dar, mai ales, niciodata nu mai folosesc furculita preferata pe post de desfacator.

    P.S.: (apropo de ce zice persoana care a lasat comentariu inaintea mea) Dude, ai dat share unei piese (pe FB) care o am pe repeat.
    T.I. – Castle Walls ft. Christina Aguilera
    🙂
    „tenc iu” for dat

  3. Credeam ca sunt singurul care am chestia asta, sa mananc doar cu furculita mea preferata. La masa mereu imi schimb furculita cand imi mai da mama alta:)) si mereu rade lumea. Dar daca mie nu -mi place nu-mi vine sa mai mananc.

    PS: e misto I love the way you lie 2, dar parca prima era si mai si.

Lasă un răspuns

