delaware, be aware.

in eseul ala despre iubire, ce-o fi fost, scenariu de telenovela, demo script pentru twilight, eseu pentru engleza, el stie, am ajuns la concluzia ca pana la urma toti avem nevoie de dragoste.

how lovely.

am ajuns la concluzia aia pentru un final ~optimist, pentru a 5-a pagina, destul ca e 4 pagini am dramatizat cu chestii gen ‘blood’, ‘heart buried in dust’, SI ALTELE, de cred ca a cazut profa cu scaunu’ de ras. si nici nu ma gandesc ca ar putea fi altfel. astept critici vehemente saptamana viitoare.

dar.

am crezut eu ce-am scris acolo? cateodata nu cred ce scriu. cateodata nu cred ce spun. cateodata nu sunt sigur pe mine, si am nevoie de reformulari. ca si acum. ‘am crezut eu ce-am scris acolo?’ avea un ‘oare’, intre ‘eu’ si ‘ce’. de ce am simtit nevoia de a sterge ‘oare-le’ acela? si de ce m-as fi simtit mai bine daca acum as fi scris ‘ala’ in loc de ‘acela’?

cred ca am nevoie, si stiu de ce am nevoie pentru si mai multa siguranta. si ma bucur, in sinea mea, ca-s persoane care-mi sunt aproape in aceste momente de cumpana (DRAMA QUEEN ALERT!), momente de tot woohoo’ care merita si trebuiesc traite. it’s the beginning of a new era, after all.

revenind la dragoste. da, incep sa cred ca avem nevoie de ea. incep sa cred cumva in ea. NU STIU cand o sa ma loveasca, ha, vorba aia, ‘inca nu am cunoscut persoana potrivita’. sau am cunoscut-o, dar i-am dat cu piciorul. si o minge de fotbal care nu intra in poarta, ci zboara in tribune, va fi cu siguranta prinsa de un spectator, care va sti sa o pretuiasca.

sper, pentru ca mingea mea merita.

ideea postului, ideea a ceea ce scriu aici, desigur ca nu poate fi identificata cu una cu doua, fiind inexistenta. dar scrisul imi face bine, cand am chef de el, imi face bine. am ideea postului asta ‘sincer’, groundbreaking, de pe la 23:30. da. m-am trezit cu gandul asta-n minte, ‘o sa scriu un post sincer pentru cei 10 cititori.’ cine are ochi sa-l citeasca, sa-l citeasca.

dar de fapt, e pe terminate… cred. am ajuns la o concluzie satisfacatoare, avem nevoie de dragoste, avem nevoie de trenuri care sa ne desparta atunci cand nu mergem spre aceleasi facultati, avem nevoie de politisti care sa ne opreasca din viteza spre mare, munte, infinit, cand la volan sta el, cand la volan sta ea, avem nevoie de un ofiter al starii civile in caz de vrem casatorie. avem nevoie de oameni. doi, banuiesc ca n-ajung.

ajung doi oameni? fara de care sa nu stie nimeni, doi oameni ale caror vise sa ramana doar ale lor, neimplinite, uitate, pe corzi de chitara, ajung ei doi oameni care n-or sa mearga la facultati diferite, dar n-or sa aiba masina, ci or sa mearga cu taxiul? ajung ei doi oameni care ajung acasa plictisiti, se privesc in ochi, si adorm uitandu-se la eu stiu ce film?

poate ca-s de-ajuns doar doi. pentru o fericire. ~fericire.

~
~
~
~
~
~
~
~

ce e fericirea?
mi-o da cineva in rate, vorba lu’ chirila? am fost fericit. si e prea mult pentru mine. si nu am facut fata.
si trenul, era acelasi. si aveam masina proprie. era mai mult decat

~

fericire.
putea fi, ma rog.

ce s-a incheiat, s-a incheiat. ce n-a inceput, pierdut sa fie.

hot mess.

8 gânduri despre „delaware, be aware.

  1. „si de ce m-as fi simtit mai bine daca acum as fi scris ‘ala’ in loc de ‘acela’? ”

    Un posibil răspuns: Pentru că noi ne exprimăm simplu. Atât cu ceilalţi, cât şi cu noi înşine. De-aia ţi-am comentat eseul despre dragoste şi am spus că foloseşti cuvinte mari câteodată, ba chiar artificiale. Stai liniştit, cu toţii avem boala asta, să preaslăvim cuvintele când scriem, să le preţuim mai mult decât trebuie. Însă pentru un scriitor e vital să cunoască lucrul ăsta de care ţi-ai dat tu seama.

    Cât despre Cornea.. Cornea. În genere, oamenii se amuză de lucrurile ce-i jenează (râs nervos). Însă-n cazu nostru, Cornea e doar proastă.

  2. chiar mi-a plăcut postul ăsta. nu o să-l comentez, nu ştiu dacă ar fi neaparat ceva de spus, dar mi-a plăcut mult. şi cred că, uneori, se poate ca doar doi oameni să fie de ajuns.

    P.S.: ai o leapşă la mine. 🙂

  3. Dragostea poate sa loveasca anytime and anywhere :D, depinde cat de darnic e Cupidon :))
    Hmmm, dar de obicei Cupidon atata face : arunca sagetile. Restul…depinde de noi 🙂

Lasă un răspuns

