’11.

Inca doua zile pana-n noul an, un an care vine cu multe asteptari, dorinte, obiective, vise, etc.
Daca ’10 nu a fost cine stie ce pentru standardele mele, de la ’11 vreau tot.

In ’11, in primul si-n primul rand, trebuie sa ma orientez spre o amarata de facultate. Sa-mi dau seama pentru ce-s facut. Apoi, trebuie sa continui sa muncesc pentru facultatea aia. Sunt o legenda, deci ma gandesc ca nu-i prea greu. Ha. Dupa care, trebuie sa iau bacul cu o nota cat mai apropiata de titlul postului asta. Pentru asta, trebuie sa aprofundez matematica pana-n cele mai adanci infundaturi ale ei. O sa-mi bag mana-n ea fara sa clipesc.

Apoi, trebuie sa ma duc la facultate, unde m-oi duce. Am atatia oameni noi de cunoscut, can’t wait. Atatea lucruri, locuri si chipuri noi, secrete, prietenii noi, prietenii ce-or sa se piarda, 2011. Vreau sa ma stabilesc in alt loc, am nevoie de o schimbare radicala, o astept, pana-n iulie mai e putin, dar totodata mult.

Cariera, dragoste, sanatate, fericire, implinire, le vreau pe toate in ’11.

3 gânduri despre „’11.

Lasă un răspuns

