’10.

2010 a fost un an ciudat, pentru c-a trecut atat de repede incat nu-mi vine sa cred, iar daca cineva ma-ntreaba ce-am facut eu anul asta, habar n-am ce sa-i raspund (mai intai).

Am incercat in 2010 sa turez calumea motoarele in ceea ce priveste scoala, lucru care mi-a iesit de minune, din fericire. Am devenit, din elevul lenes care eram in clasa a XI-a… cu totul altceva. Hard-worker, a legend : )), ETC.

Nu-mi amintesc nimic din perioada februarie-august, sau imi amintesc niste detalii mult prea … ca sa le pomenesc pe-aici in momentul de fata. Ideea e ca nu-mi amintesc detalii publice. : )) In februarie mi s-a intamplat treaba care m-a motivat sa invat, dar si treaba aia e destul de privata. : )) Pe 2010 am castigat niste grozave prietene 😀 Carora le multumesc ca ma suporta aaaproape-n fiecare zi (cel putin colega mea de banca e… terorizata de ‘rautatile’ mele).

Mi-amintesc din 2010 vara a dracului de torida, ziua mea de nastere, o alta zi frumoasa din august … Detalii, detalii. Din septembrie pana acum mi-am spetit capul scriind. Din toamna mi-aduc aminte o superba zi de octombrie, cand am avut o ‘cadere’ de toata frumusetea, pe fondul unei certuri cu mama : )) Ma chinuiam sa-mi iasa toate lucrurile cum trebuie, cand ea ca ‘hop top tu nu faci nimic’. Explozie de nervi.

Anyway. Iarna promite. Stiu ca si 2011 promite. Si o prima dorinta pe 2011 ar fi ca, la sfarsitul anului ce urmeaza sa-nceapa, sa-mi amintesc mult, mult, mai multe lucruri, pe care sa le impart si-aici, doar pe nevinovat.wordpress.com 🙂

Lasă un răspuns

