Blogul meu pe 2011.

Pe blogul lui Bogdan Ciurdea am gasit leapsa asta, care imi cere sa spun ce se va intampla cu blogul in 2011. Pai…

O sa se-ntample ceva, clar. 😀

N-am eu 1000 de vizitatori unici pe zi, insa stiu sigur ca cei pentru care scriu o sa continue sa-l citeasca. Iar daca mai atrag persoane care sa-mi citeasca blogul, sa fie binevenite! Nu scot bani din blog, ca sa am de ce sa-mi doresc 48298 vizitatori unici pe zi si nici nu m-am gandit vreodata la treaba cu bani din blog, dar desigur, mai multi cititori sunt bine, bineveniti 😀

O sa-ncerc sa scriu la aceeasi frecventa, tot ce-mi trece prin cap. Mai interesante or sa devina lucrurile prin perioada mai-iunie, cand probabil o s-o iau razna din cauza bacului, iar blogul o sa devina locul in care o sa ma plang constant. 😀

Apoi, o sa urmeze facultatea. O sa umplu blogul cu impresii din orasul care-o sa ma primeasca cu bratele deschise si multa, multa dragoste.

In rest, o sa pastrez locul asta la fel de curat, funny, cum e si-acum 😀 Un blog destins, fara drame majore.
Cheers!

<3.

3 gânduri despre „Blogul meu pe 2011.

Lasă un răspuns

