Despre cum…

despre cum nu am eu rabdare, incredere, despre cum trebuie sa le dobandesc.

Ultimele saptamani, luni, as spune, am incercat sa-mi fiu propriul autodidact, sa dobandesc virtuti pe care inainte nu le-aveam, si pe care, din pacate, nu le-am ‘furat’ nici pana acum.
Cert este ca, daca vreau ca treburile sa iasa cum trebuie… trebuie sa am incredere. Si mai ales rabdare. Atat ca simt ca am avut toata rabdarea din lume pana acum, si inca trebuie sa mai am, si astept sa culeg ‘roadele’ rabdarii mele, dar cand, cand, cand.

Curand. Curand. Curand.

la colt de strada
atat de singura ai stat
stiu nu e nimeni, nimeni nu e
Vinovat.

Simt ca vorbesc prostii.

Lasă un răspuns

