Cele mai tari piese pe 2010, se ştieeeee. (30-21).

Continuarea clasamentului personal de-aici 😀

30. Katy Perry – Not Like The Movies
Katy Perry inchide frumos albumul ”Teenage Dream”, printr-o balada personala, ‘condusa’ de pian. ‘Not Like The Movies’ ne vorbeste despre o relatie care, deh, nu e ca-n filme.

If it’s not like the movies,
That’s how it should be.
When he’s the one,
He’ll come undone,
And my world will stop spinning,
And that’s just the beginning.

29. Tinie Tempah – Written In The Stars (feat. Eric Turner)
O piesa inspirationala ETC. din partea lui Tinie Tempah, partea de ‘rep’ e foarte misto, refrenul e cel pe care-l ADOR 1000%.

seasons come and go, but
I will never change,
I’m on my way.

28. The Pretty Reckless – Miss Nothing
Timpul pentru ceva rock 😀 The Pretty Reckless sunt o trupa foarte misto, iar ca solista o au pe Taylor Momsen (Jenny din Gossip Girl). Dupa umila-mi parere, Momsen ar trebui sa se limiteze la cantat si la compus piese catchy, cu mesaj clar, precum piesa asta, ‘Miss Nothing’.

and as I watch you disappear into the ground,
my one mistake was that I never let you down,
so I’ll waste my time, and I’ll burn my mind, on miss nothing,
on miss everything.

27. Kanye West – Hell of a Life
SICK.

Have you lost your mind?
Tell me when you think we crossed the line
No more drugs for me, p***y and religion is all I need
Grab my hand and baby we’ll live a hell of a life.

26. Alicia Keys – Empire State of Mind (Part II)
Continuarea piesei cu Jay-Z, dar de-aceasta data o avem doar pe Alicia, un fundal, si un backing vocals ‘inaltator’. Asa, ca New York-ul. ❤

Imma make it by any means, I got a pocketful of
dreams, baby, I’m from New York!

25. Eminem – Love The Way You Lie (feat. Rihanna)
Cine nu stie melodia asta? 😀 ‘Love The Way You Lie’ descrie o relatie de interdependenta, in care cei doi nu pot functiona unul fara celalalt, indiferent de ceea ce se intampla intre ei.

Just gonna stand there, and watch me burn,
well that’s alright, because I like the way it hurts,
Just gonna stand there, and hear me cry,
well that’s alright, because I love the way you lie.

24. Ellie Goulding – Your Song
Ne intalnim din nou cu Ellie Goulding ❤ 'Your Song' este un cover dupa Elton John, si serveste ca lead single pentru the re-release of 'Lights', 'Bright Lights'. Pian, frumos, frumoasa si vocea lui Ellie.

I don’t have much money, but boy, if I did,
I’d buy a big house where we both could live.

23. Christina Aguilera – Elastic Love
Produsa de M.I.A., ‘Elastic Love’ suna tare interesant, iar Christina isi arata inca o data versatilitatea vocala. Piesa asta este unul dintre motivele pentru care ma oftic ca ‘Bionic’ n-a avut succesul scontat. Oh well.

If I was a ruler I’ll set you straight
But your love is like a sharpener, it really grates
‘Cause when I’m trying to bounce, you pull me back
And when I try to come to you, you give me slack.

22. Mariah Carey – Oh Santa!
😀 heh. Melodia asta m-a prins in perioada asta, si cu totii stim ca Mariah e the queen of Christmas. Foarte tare. 😀

They say it’s unrealistic,
But I believe in you Saint Nick,
So grant this wish for me right quick,
Santa won’t you come and make him mine this Christmas night?

21. Shakira – Tu Boca
Rock on, babe.

Tu boca, no sabe, cosa que toca, cosa que arde.

Cam asa arata lucrurile pana acum 😀

50. Jonsi – Tornado
49. 30 Seconds to Mars – Hurricane (feat. Kanye West)
48. Rihanna – Complicated
47. Christina Aguilera – Birds of Prey
46. B.O.B – Don’t Let Me Fall
45. Ellie Goulding – Every Time You Go
44. M.I.A. – XXXO
43. Katie Melua – The Flood
42. Lissie – Record Collector
41. Shakira – Lo Que Mas
40. Ke$ha – Blow
39. Christina Aguilera – Show Me How You Burlesque
38. Massive Attack – Girl I Love You
37. Kanye West – Power (feat. Dwele)
36. Robyn – Indestructible (Acoustic)
35. Parazitii – Arde
34. Rihanna – Skin
33. Ellie Goulding – This Love (Will Be Your Downfall)
32. Christina Aguilera – I Am
31. Hurts – Sunday
30. Katy Perry – Not Like The Movies
29. Tinie Tempah – Written In The Stars (feat. Eric Turner)
28. The Pretty Reckless – Miss Nothing
27. Kanye West – Hell Of A Life
26. Alicia Keys – Empire State of Mind (Part II)
25. Eminem – Love The Way You Lie (feat. Rihanna)
24. Ellie Goulding – Your Song
23. Christina Aguilera – Elastic Love
22. Mariah Carey – Oh Santa!
21. Shakira – Tu Boca

see ya!

2 gânduri despre „Cele mai tari piese pe 2010, se ştieeeee. (30-21).

  1. Pingback: Cele mai tari piese pe 2010, se ştieeeee. (20-1). | I am

Lasă un răspuns

